Τι κάνει ο ποιητής όταν θέλει να μιλήσει για το αιδοίο και να μη δώσει δικαιώματα να τον χαρακτηρίσεις χυδαίο, πρόστυχο, αισχρό, ό,τι άλλο σχετικό και παραπλήσιο. Κάπως πρέπει να το πει το γυναικείο σεξουαλικό όργανο. Ξενέρωτο, εντελώς αντικουλτουριάρικο θα το πει το αιδοίο, αν το αποκαλεί όπως ο γιατρός.
Κάποιος το είπε Κογχύλι. Τι σκέφθηκε ο άνθρωπος. Ένας άλλος το απόλυτο ερωτικό στόχο ενός άνδρα το είπε Σχισμούλα. Ο Μάϊκλ Ντάγκλας, όπως ο ίδιος παραδέχθηκε, πριν την διείσδυση, αρέσκοταν να φιλάει με το στόμα, να αρμέγει το κογχύλι της γυναίκας. Να σπατουλάρει τη Σχισμούλα.
Παθαίνεις την πλάκα σου αν καταδυθείς, όχι στον γυναικείο κόλπο αλλά στον ωκεανό, στο σύμπαν της λογοτεχνίας, όταν οι νουβελιστές αναφέρονται στο Άνθος του γυναικείου σώματος, έτσι το είπε κάποιος το αιδοίο. Να σου αραδιάσω κάποιες λογοτεχνικές περιγραφές.
-       Ορθάνοικτο μου αποκαλύφθηκε σκιασμένο από ένα πυκνό, ξανθό δάσος, ξανθό σαν τα μαλλιά της
-       Η στενή άτραπος των Σοδόμων, με λατρεμένο τρίχωμα, σα βρεγμένο πινέλο
-       Κοραλένιο, σκαρφαλωμένο πάνω σε μια τούφα γυαλιστερού μαύρου μαλλιού.
-       Ως μέταξα απαλαί ξανθαί τρίχαι το εκοσμούν
Τα μικρά χείλη του αιδοίου είναι η πόρτα, τα μεγάλα χείλη είναι τα σκαλοπάτια και η κλειτορίδα είναι το κλειδί”. Δεν είναι αυτή κουβέντα του αποδυτηριάκια. Είναι αιώνων σοφία, απόσταγμα ανθρώπινης εμπειρίας όπως επί λέξει καταγράφεται στα Ταλμούδ. Κάτι ανώτερο από τα Κάμα Σούτρα και τα Ευαγγέλια και τα Κοράνια είναι οι αγίες γραφές των Ταλμούδ. 
Οι πιο θεοσέβαστοι των παλαιών Εβραίων μελετούσαν τα Ταλμούδ. Όλα εκεί είναι γραμμένα. Ο σωστός Εβραίος, όχι μονάχα ο θρησκευτοβαρεμένος, πάει στη συναγωγή και κάθε μέρα, ώρες πολλές διαβάζει Ταλμούδ. 
Ο Ουϊλιαμ Σαίξπηρ, ο μέγιστος των ποιητών του θεάτρου, μετά τους αρχαίους τραγικούς της Ελλάδος, χρησιμοποιεί το ρήμα “οργώθηκαν” για τις γυναίκες που γαμήθηκαν.

Μία εικόνα της κλειτορίδας βλέπανε οι αρχαίοι Έλληνες μέσα στον καρπό της μυρτιάς, που ήταν αφιερωμένη στην Αφροδίτη. Φοβερά πράγματα. Ας το τραβήξουμε λίγο ακόμα. 

Μέσα στο ρόδο, πάντα αυτές οι χαμούρες οι αρχαίοι Έλληνες, το ρόδο που αναφέρεται συχνά στην ερωτική ποίηση όλων των λαών, λέω ότι στο ρόδο βλέπανε την εικόνα των μικρών και των μεγάλων χείλεων του αιδοίου. 
Αυτά τα ολίγα για το αιδοίο, το «κάθετο στόμα», «τη νοσταλγός ερωτική οπή», «του πηγαδιού τα χείλη», η τρύπα η «ως από πλήγμα θεϊκού πελεκέως σχηματισθείσα».
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δημοσίευση σχολίου

Blogger