Οι διαφημίσεις θα είναι σε κάθε μορφής συσκευή μέσα στα επόμενα χρόνια, συμπεριλαμβανομένων «έξυπνων» γυαλιών, ρολογιών, ακόμη και θερμοστατών, σύμφωνα με την Google.
Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζεται από την Google σε επιστολή της προς την αντίστοιχη Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των Ηνωμένων Πολιτειών, η οποία είχε αποσταλεί  ήδη από τον Δεκέμβριο, αλλά δημοσιοποιήθηκε μόλις πριν δύο ημέρες, σύμφωνα με την Wall Street Journal.
Στην επιστολή αναφέρεται: «Αναμένεται ο ορισμός του όρου “mobile” να συνεχίσει να περιλαμβάνει όλο και περισσότερες “έξυπνες” συσκευές, οι οποίες θα κάνουν σταδιακά την εμφάνισή τους στην αγορά».
«Για παράδειγμα, σε λίγα χρόνια, εμείς και άλλες εταιρείες θα μπορούσαμε να προσφέρουμε διαφημίσεις και άλλες μορφές περιεχομένου σε ψυγεία, ταμπλό αυτοκινήτων, γυαλιά και ρολόγια, απλά για να ονοματίσουμε μόνο μερικές από αυτές τις συσκευές», σημειώνεται στην επιστολή της Google.
Η επίμαχη επιστολή στάλθηκε με τη μορφή έγγραφης απολογίας της Google στις κατηγορίες της αμερικανικής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ότι δεν γνωστοποίησε έσοδα προερχόμενα από φορητές συσκευές.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η Google, μερικές εβδομάδες μετά την αποστολή της επίμαχης επιστολής, τον Ιανουάριο του 2014, εξαγόρασε την εταιρεία Nest η οποία κατασκευάζει «έξυπνους» θερμοστάτες και ανιχνευτές καπνού, έναντι του ποσού των 3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Μάλιστα η Nest διαβεβαίωνε τότε ότι τα δεδομένα των χρηστών δεν θα ήταν διαθέσιμα στην Google, ειδικά για την αποφυγή αποστολής ανεπιθύμητης διαδικτυακής διαφήμισης.
Παράλληλα, η Google, μέσω του Android, κατέχει το 80% της αγοράς λειτουργικών συστημάτων σε κινητά τηλέφωνα ενώ αναπτύσσει το Google Glass, στο οποίο επίσης υποστηρίζει ότι δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις.
Επίσης, τον Μάρτιο ανακοίνωσε ένα νέο λειτουργικό σύστημα για smartwatches και τον Ιανουάριο σχημάτισε συμμαχία με γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες για να αποκτήσει πρόσβαση σε αυτοκίνητα το Android.
Μετά τη δημοσιοποίηση του θέματος η Google εξέδωσε ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία είναι σε επαφή με την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για να αποσαφηνιστεί το περιεχόμενο της επιστολής και ότι η επίμαχη επιστολή δεν αντανακλά σε μελλοντικά προϊόντα της.
Ειδικότερα για το Nest, η Google σημειώνει ότι αποκτήθηκε μετά την αποστολή της επιστολής και ότι δεν υπάρχει μοντέλο που να υποστηρίζει την προβολή διαφημίσεων, ούτε υπάρχει σχεδιασμός για κάτι τέτοιο.


www.naftemporiki.gr

Δημοσίευση σχολίου

Blogger