Και οι γραφές προείπαν... Αποκάλυψη του Ιωάννη στο Κεφ. Ιγ’ 16

Γράφει η Α. Λεώνη


Με πρόφαση την περιστολή της φοροδιαφυγής – αυτόν το σισύφειο σύγχρονο μύθο – οι Τράπεζες μαζί με την πολιτική εξουσία εργάζονται σταθερά για την εξαφάνιση του ρευστού χρήματος από τις οικονομικές συναλλαγές. Καθημερινά προωθούνται οι άυλες οικονομικές συναλλαγές (το πλαστικό χρήμα) και περιστέλλεται όχι μόνο το ρευστό χρήμα αλλά ακόμη και ο χρυσός ο οποίος θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αντί για νόμισμα. 
Κατάργηση του ρευστού χρήματος και συνεπώς άυλες οικονομικές συναλλαγές σημαίνει ότι ΟΛΕΣ οι οικονομικές κινήσεις μας, θα καταγράφονται και θα αρχειοθετούνται από τις Τράπεζες,  φωτογραφίζοντας έτσι έμμεσα το μεγαλύτερο μέρος τους τρόπου ζωής των πολιτών και καταργώντας έτσι την ιδιωτική ‘σφαίρα’ τους. Στις μέρες μας γίνονται οι προετοιμασίες της μετάβασης σε αυτή, την ‘πλαστική’ εποχή. Ας δούμε μερικά σημεία της προετοιμασίας, έτσι όπως προκύπτουν από την επικαιρότητα:
Κάθε επαγγελματίας οφείλει να εφοδιαστεί με μηχάνημα ηλεκτρονικών οικονομικών συναλλαγών. Για να το αποκτήσει θα πρέπει να απευθυνθεί στις Τράπεζες και θα πρέπει να πληρώσει ένα ποσό της τάξεως των 200€ περίπου. 
Επιβάλλεται σε όλους όσους θα ήθελαν να ‘χτίσουν αφορολόγητο’ να κάνουν τις συγκεκριμένες συναλλαγές αποκλειστικά μέσω τραπεζών, διότι μόνον αυτές θα αναγνωρίζονται.  
Κάθε όμως υποχρεωτική τραπεζική συναλλαγή επιβαρύνεται με τα ‘έξοδα τραπέζης’ και αυτά θα επιβαρύνουν αμφότερους τους συναλλασσόμενους. 

Δηλαδή βλέπουμε ότι τα δύο μέρη δεν θα διαθέτουν ρευστό χρήμα και η συναλλαγή θα είναι άυλη. Έτσι αν καταργηθεί κάποια στιγμή τελείως το ρευστό χρήμα, κανείς δεν θα μπορεί να πουλήσει ή να αγοράσει χωρίς τις Τράπεζες. Γι’ αυτό οι Τράπεζες εργάζονται συστηματικά για την εξαφάνιση του ρευστού χρήματος. Μια κοινωνία χωρίς ρευστό χρήμα βρίσκεται ολοκληρωτικά στην ‘αγκαλιά’ των Τραπεζών. 
Ένα άλλο θέμα που ενδιαφέρει τις Τράπεζες και όσους βρίσκονται πίσω από αυτές, είναι  πως έτσι σίγουρα θα ισχυροποιήσουν τα θησαυροφυλάκια τους και θα μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους, ανεξάρτητα με το τι συμβαίνει στην υπόλοιπη κοινωνία. 
Είχαν λοιπόν σημαντικούς λόγους για να επιβάλλουν τα Capital Control τα οποία σήμερα βλέπουμε πως όχι μόνο υπάρχουν αλλά και να μονιμοποιούνται. Και μην ξεχνάμε ότι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα ήταν αυτή που επέβαλε τα Capital Control. 

Και ενώ η αγορά είναι εντελώς νεκρή και η οικονομία στεγνωμένη, ανακοινώνεται για μια ακόμη φορά ότι η φοροδιαφυγή του ΦΠΑ είναι της τάξεως των 9 δις Ευρώ. Καταγγέλλουν μεν την φοροδιαφυγή του ΦΠΑ, αλλά το ΥΠΟΙΚ ακόμη δεν κατάφερε – και δεν θα καταφέρει ποτέ- να εκκαθαρίσει τις υποθέσεις των διαφόρων λιστών πχ. Λίστα Λαγκάρντ, Ρηνανίας -Βεστφαλίας , Λονδίνου, Λουξεμβούργου και Λίχτενσταϊν. Ως εκ τούτου τα μέτρα θα πρέπει σταδιακά να συνεχιστούν. Και σε λίγο ετοιμάζονται:

Υποχρεωτική η χρήση του πλαστικού χρήματος για σημαντικές συναλλαγές αποπληρωμής πχ με εφορίες.
Αποδεκτές γίνονται μόνον ηλεκτρονικές  τραπεζικές συναλλαγές (e-banking), διότι αυτές είναι ‘ορατές’ από το πληροφοριακό σύστημα των Τραπεζών.
Οι δαπάνες των νοικοκυριών θα πρέπει να περνάνε μέσα από το Τραπεζικό σύστημα, αν με αυτές θέλει κάποιος να κατοχυρώσει αφορολόγητο ποσό. 
Διασύνδεση όλων των ταμειακών μηχανών (online) με την εφορία, πράγμα που έχει ήδη καθυστέρηση αρκετά .

Παρατηρούμε δηλαδή ότι όλα τα μέτρα που λαμβάνονται, συγκλίνουν στην εξαφάνιση τους ρευστού χρήματος και την μετάβασή μας στο πλαστικό χρήμα. Χωρίς αυτό όμως, κανείς δεν θα μπορεί να πουλήσει ή να αγοράσει χωρίς τις Τράπεζες. Είναι η πρώτη φορά στην Ιστορία της ανθρωπότητας στην οποία οι συναλλαγές θα γίνουν αποκλειστικά άϋλες.
Όμως, η εξαφάνιση των μετρητών είναι η κατάργηση του δικαιώματος του κάθε πολίτη να μπορεί να αγοράζει ανώνυμα χωρίς να καταγράφεται. Συνεπώς η χρήση των μετρητών σημαίνει ελευθερία επιλογών χωρίς να νιώθει κάποιος ότι παρακολουθείται.  Από την άλλη οι συναλλαγές με πλαστικό χρήμα είναι συναλλαγές κάτω από το άγρυπνο μάτι του ‘μεγάλου αδερφού’. Η   ιδιωτική ζωή και η ατομικότητα βρίσκεται υπό πλήρη εξαφάνιση, οι πολίτες θα είναι ‘αιχμάλωτοι’ της εκάστοτε εξουσίας. 
Και πρακτικά προβλήματα
Είναι σε όλους μας γνωστό πως  μερικές φορές το TAXIS καταρρέει, ιδιαίτερα την περίοδο υποβολής των φορολογικών δηλώσεων. Ας φανταστούμε τι θα γίνεται όταν το πληροφοριακό σύστημα του υπουργείου οικονομικών αντιμετωπίσει πολλαπλάσιο όγκο συναλλαγών έκδοσης αποδείξεων με διασυνδεδεμένους εκατοντάδες χιλιάδες επαγγελματίες. Τι αλαλούμ θα προκύπτει και σε τεχνικό επίπεδο στην αγορά με τα διάφορα πιθανά blackout, ή τις αναδρομικές δηλώσεις συναλλαγών. 
Η σημερινή κατάσταση ασφυξίας
Οι ανείσπρακτες οφειλές της τελευταίας πενταετίας αυξάνονται γεωμετρικά μπροστά στην αυξανόμενη αδυναμία όλο και περισσότερων νοικοκυριών και επαγγελματιών να ανταποκριθούν στα δυσβάσταχτα φορολογικά μέτρα. Σταδιακά μικραίνει η χρονική διάρκεια είσπραξης των φόρων. Και ήδη στις μέρες μας βλέπουμε την καταστροφή όλων των μικρομεσαίων, η οποία και συνεχίζεται και σε λίγο φαίνεται να είναι απόλυτη. 

Προετοιμάζεται η μετάβαση σε χρεοκοπία
Η μετάβαση στην νέα εποχή δεν αποκλείεται να γίνει με την χρήση του δόγματος του Σοκ. Όλα δείχνουν ότι προετοιμάζεται το έδαφος για μια συγκροτημένη χρεοκοπία εντός του ευρώ και την μετατροπή της χώρας μας σε ένα είδος προτεκτοράτου. Ακόμη και τώρα αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε ότι βρισκόμαστε υπό κατοχή, αλλά σε λίγο αυτό θα αντιληφθούμε τι σημαίνει  απόλυτη κατοχή. Με μια χρεοκοπία στρώνεται εντελώς αυτόματα το χαλί για την μετάβαση στην εποχή του πλαστικού χρήματος. Εξουδετερώνονται οι αντιδράσεις. Κανείς δεν θα καταλάβει πως έγινε αυτό. Με την σύγχυση που θα υπάρχει, κανείς δεν θα είναι σε  θέση να αντιδράσει και για τίποτα.

Ας σκεφτούμε το μέλλον
Όταν απομείνουν μόνο οι ‘πλαστικές’ συναλλαγές, τότε ποιος θα προστατεύσει τους πολίτες από τους άπληστους Τραπεζίτες;  Ποιος θα καθορίζει τα ‘έξοδα Τραπέζης’;  Αντί να πληρώνουμε φόρους προς  το κράτος, θα πληρώνουμε φόρους και προς τους Τραπεζίτες; Αν προφασιστούν για παράδειγμα λόγους "οικονομικής κρίσης" ή άλλους λόγους και θέλουν να επιβάλλουν αρνητικά επιτόκια τότε, πως θα μπορέσουν οι  πολίτες να προστατεύσουν τα όποια χρήματα διαθέτουν και την αγοραστική τους δύναμη, από την ‘αφαίμαξη’ των Τραπεζών;  Πολύ δε περισσότερο όταν οι Τράπεζες δεν θα είναι οργανισμοί σε Εθνικό πλαίσιο, αλλά διεθνή Τραπεζικά συστήματα(ακόμα και οι σημερινές Ελληνικές Τράπεζες προβλέπεται ότι θα πουληθούν) . 
Σήμερα για παράδειγμα,  όταν οι πολίτες βρίσκονται σε ανέχεια και ταυτόχρονα έχουν μεγάλες φορολογικές οφειλές, επιλέγουν να πληρώσουν την συντήρηση της οικογένειάς τους και να αφήσουν απλήρωτο το φόρο τους. Όμως με τη καθιέρωση του πλαστικού χρήματος το κράτος θα μπορεί να παίρνει απευθείας το φόρο, αψηφώντας για την κατάσταση των πολιτών και αφήνοντας τους σε απόλυτη ένδεια. A-χρήματη κοινωνία σημαίνει ότι βάζεις μεσάζοντα σε ότι κάνεις στη ζωή σου, την Τράπεζα. Δεν ενεργείς μόνος. 
Α-χρήματη κοινωνία ισοδυναμεί με μια περισσότερο ανοχύρωτη κοινωνία, αφού θα υπάρχουν πάντα αυτοί που θα μπορούν να αρπάζουν τα ψηφιακά χρήματα των άλλων όπως και τα προσωπικά τους δεδομένα. Τα πάντα απρόσωπα και ανώνυμα. 

Δρόμος χωρίς επιστροφή. 
Σήμερα που οι συναλλαγές γίνονται και με ρευστό χρήμα, ο έλεγχος και η παρακολούθηση των πολιτών είναι σχετικά δύσκολη και ανακριβής. Η Α-χρήματη κοινωνία είναι κλειδωμένη φυλακή, με πεταμένο το κλειδί. Ξεπερνά κάθε έννοια φασισμού έτσι όπως τον γνωρίσαμε μέχρι τώρα. 
Δεν υπάρχει δικτάτορας, διεστραμμένος ή άλλος παθολογικός τύπος, ο οποίος θα έρθει στην εξουσία και δεν θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί το κλίμα του απόλυτου ελέγχου που επιβάλλεται με το πλαστικό χρήμα. Διότι ένα μόνο μικρό βήμα έχει να κάνει προς την επιβολή του ελέγχου των τροφών. Έτσι ένας αρχομανής θα μπορούσε  να επιβληθεί με αφόρητές μαζικές, στερήσεις (πείνα, φτώχια, ανέχεια, έλλειψη υγείας, παιδείας, περιουσία δηλ. αποστέρηση στοιχειωδών δικαιωμάτων) ώστε οι πολίτες να υποκύψουν στις διεστραμμένες βουλές του.

Και οι γραφές προ είπαν …
Και οι γραφές προείπαν  (Αποκάλυψη του Ιωάννη στο Κεφ. Ιγ’ 16, αναφέρει: “….., καί ἵνα μή τις δύναται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μή ὁ ἔχων τό χάραγμα, ..”), και οι διάφορες προφητείες προλέγουν, ανάλογη κατάσταση με λεπτομέρειες. Και δικαιολογημένα οι χριστιανοί φοβούνται το μη ευκταίο δηλ. να συνδεθεί η κατάσταση αυτή με πρόσωπο και εννοείται με αντίχριστο πρόσωπο. Στις μέρες μας όμως ούτε τα σημεία των καιρών δεν φαίνονται να γίνονται κατανοητά. 

Δημοσίευση σχολίου

Blogger