Καταστάσεις που αποτυπώνουν ανάγλυφα την τραγική κατάσταση που επικρατεί σε όλο το φάσμα του κρατικού μηχανισμού και στις υπηρεσίες της τοπικής αστυνομίας, ελέω οικονομικής κρίσης, λαμβάνουν χώρα σε συχνή κλίμακα και στην Αχαϊκή πρωτεύουσα.

Υπό την απουσία κρατικής χρηματοδότησης, μέσα στη στενωπό των μνημονίων, δυσχεραίνεται σε μεγάλο βαθμό το έργο των καθημερινών «ηρώων» των πολιτών, που σε μη διαχειρίσιμες πλέον συνθήκες καλούνται να ανταποκριθούν στο έργο τους, μέσα μάλιστα σε μία περίοδο έξαρσης των παραβατικών συμπεριφορών.

Πιο αναλυτικά, εκτός από τις ελλείψεις που παρατηρούνται σε υλικό εξοπλισμού των αστυνομικών, τα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. ξεμένουν στους δρόμους, αφού δεν μπορεί να υπάρξει ανταπόκριση στις οικονομικές καταβολές στα εκάστοτε συνεργεία αυτοκινήτων.

Υπάρχουν οχήματα που έχουν χρόνια να περάσουν από συνεργείο και έχουν μετατραπεί σε «κινητούς θανάτους» για τους άνδρες που τα στελεχώνουν.

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που μηχανικά προβλήματα «καθηλώνουν» τα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ, ενώ αρκετές είναι οι μαρτυρίες πολιτών οι οποίοι βλέπουν σταματημένα οχήματα λόγω βλάβης.

Σε συνέχεια των παραπάνω, με δεδομένη την έλλειψη ρευστού, ανάσα αποτελεί για την τοπική αστυνομία των «φουλάρισμα» των περιπολικών στο ΚΕΤΧ, ειδάλλως η βενζίνη θα ήταν ένας ακόμη λόγος ακινησίας.

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα όλων των παραπάνω, η προ ολίγων μηνών ακινητοποίηση κλούβας, κατά τη διάρκεια μεταγωγής κρατουμένων προς την Αθήνα και πιο συγκεκριμένα επί της οδού Πέτρο Ράλλη, λόγω…λουριού!

Φυσικά και όλα αυτά εναπόκεινται στην κεντρική ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας, αλλά πρωτίστως στο κράτος.


Πηγές:
patrastimes.gr
policenet.gr

Δημοσίευση σχολίου

Blogger