Το ανθρώπινο DNA είναι ένα βιολογικό Internet και σε πολλές ανώτερες πτυχές τεχνητό. Η τελευταία Ρωσική επιστημονική έρευνα, άμεσα ή έμμεσα, εξηγεί φαινόμενα όπως η διόραση, η διαίσθηση, οι  αυθόρμητες και εξ αποστάσεως πράξεις της επούλωσης, η αυτοθεραπεία, οι εχνικές επιβεβαίωσης, οι ασυνήθιστες αύρες γύρω από ανθρώπους (δηλαδή πνευματικοί δάσκαλοι), οι επιδράσεις στις καιρικές συνθήκες και πολύ περισσότερα.

Επιπλέον, υπάρχουν ενδείξεις για έναν ολόκληρο νέο τύπο ιατρικής στην οποία μπορεί να επηρεαστεί και να επαναπρογραμματιστεί με λέξεις και συχνότητες χωρίς κοπή  DNA αλλά με αντικατάσταση μεμονωμένων γονιδίων. Μόνο το 10% του DNA μας χρησιμοποιείται για την κατασκευή των πρωτεϊνών. Αυτό το υποσύνολο του DNA είναι ενδιαφέρον στους δυτικούς ερευνητές, το εξετάζουν και το κατηγοριοποιούν. Το άλλο 90% θεωρείται  "σκουπίδια DNA...
Οι Ρώσσοι ερευνητές, πάντως, έχουν την πεποίθηση ότι η φύση δεν ήταν χαζή, και ενέταξαν γλωσσολόγους και γενετιστές σε μία επιχείρηση να εξερευνήσουν το 90% των "junk DNA." . Τα αποτελέσματα, τα ευρήματα και τα συμπεράσματα τους είναι απλά επαναστατικά!

Σύμφωνα με τα ευρήματα, το DNA μας δεν είναι μόνο υπεύθυνο για την κατασκευή του σώματός μας, αλλά χρησιμεύει επίσης ως αποθήκη και επικοινωνίας δεδομένων. Οι Ρώσοι γλωσσολόγοι διαπίστωσαν ότι ο γενετικός κώδικας - ειδικά στα προφανή "άχρηστα" 90% - ακολουθεί τους ίδιους κανόνες όπως όλες οι ανθρώπινες γλώσσες μας.

Για τον σκοπό αυτό, σε σύγκριση με τους κανόνες της σύνταξης (με τον τρόπο με τον οποίο οι λέξεις αρθρώνονται μαζί για να σχηματίσουν φράσεις και προτάσεις), η σημασιολογία (η μελέτη του νοήματος στη γλώσσα) και οι βασικοί κανόνες της γραμματικής, βρήκαν ότι τα αλκάλια του DNA μας ακολουθούν μια τακτική γραμματική και έχουν οριστεί κανόνες όπως ακριβώς και οι γλώσσες μας. Ως εκ τούτου, οι ανθρώπινες γλώσσες δεν εμφανίζονται τυχαία, αλλά είναι μια αντανάκλαση των εγγενών DNA μας.

Ο Ρώσος βιοφυσικός και μοριακός βιολόγος Pjotr ​​Garjajev και οι συνεργάτες του διερεύνησαν επίσης την δονητική συμπεριφορά του DNA. Εν συντομία η κατώτατη γραμμή ήταν: «Ζώντα χρωμοσώματα λειτουργούν ακριβώς όπως ένας ολογραφικός υπολογιστής χρησιμοποιώντας ενδογενή ακτινοβολία λέιζερ DNA." Αυτό σημαίνει ότι κατάφεραν, για παράδειγμα, να διαμορφώσουν ορισμένα πρότυπα συχνότητας (ήχος) σε ένα λέιζερ-όπως ακτίνες που επηρέασαν τη συχνότητα του DNA και έτσι την ίδια την γενετική πληροφορία.

Δεδομένου ότι η βασική δομή των ζευγών DNA-αλκαλικό και της γλώσσας (όπως εξηγήθηκε νωρίτερα) είναι της ίδιας δομής. Κάποιος μπορεί απλά να χρησιμοποιήσει λέξεις και φράσεις της ανθρώπινης γλώσσας! Αυτό, επίσης, έγινε πειραματικά αποδεδειγμένο!

Ζώσα ουσία DNA (σε ζωντανούς ιστούς, όχι in vitro) θα αντιδρά πάντοτε σε ακτίνες λέιζερ με γλώσσα-διαμορφωμένη ακόμη και σε ραδιοκύματα, εάν είναι οι κατάλληλες συχνότητες (ήχος) που χρησιμοποιούνται. Αυτό τελικά και επιστημονικά εξηγεί γιατί οι επιβεβαιώσεις, η ύπνωση και τα παρόμοια μπορεί να έχουν τέτοιες ισχυρές επιδράσεις στον άνθρωπο και τα σώματά τους. Είναι απολύτως φυσιολογικό και φυσικό το DNA μας να αντιδρά στη γλώσσα.

Ενώ οι δυτικοί ερευνητές κόβουν μόνο γονίδια από έλικες του DNA και τους τοποθετούν αλλού, οι Ρώσοι με ενθουσιασμό δημιούργησαν συσκευές οι οποίες επηρεάζουν τον κυτταρικό μεταβολισμό μέσω διαμορφωμένων ραδιοφωνικών σημάτων  και με συχνότητες φωτός, επισκευάζοντας  έτσι γενετικά ελαττώματα.

Έχουν συλληφθεί ακόμη πρότυπα πληροφοριών ενός συγκεκριμένου DNA που το διαβίβαζουν  στο άλλο, πετχαίνονατς τον επαναπρογραμματισμό έτσι τα κύτταρα σε ένα άλλο γονιδίωμα. Έτσι με επιτυχία μεταμορφώθηκαν, για παράδειγμα, τα έμβρυα βατράχων σε έμβρυα σαλαμάνδρας απλώς με τη διαβίβαση των προτύπων πληροφοριών του DNA! Με αυτό τον τρόπο το σύνολο των πληροφοριών διαβιβάστηκε χωρίς καμία από τις παρενέργειες ή δυσαρμονίες που ανέκυψαν κατά την κοπή και την εκ νέου εισαγωγή μεμονωμένων γονιδίων από το DNA.

Αυτό αντιπροσωπεύει μια απίστευτη, παγκοσμία επανάσταση μετατροπής και αίσθησης από την απλή εφαρμογή κραδασμών (ηχητικών συχνοτήτων) και τη γλώσσα, αντί της διαδικασίας αρχαϊκή κοπής-out!

Αυτό το πείραμα δείχνει την τεράστια δύναμη της γενετικής κύματος, το οποίο προφανώς έχει μεγαλύτερη επιρροή στη διαμόρφωση των οργανισμών από τις βιοχημικές διεργασίες των αλκαλικών ακολουθιών.

Εσωτερικοί και πνευματικοί δάσκαλοι γνωρίζουν για τις ηλικίες που το σώμα μας είναι προγραμματιζόμενο από τη γλώσσα, τις λέξεις και τη σκέψη. Αυτό έχει πλέον αποδειχθεί επιστημονικά και εξηγηθεί.

Φυσικά, η συχνότητα πρέπει να είναι σωστή. Και αυτός είναι ο λόγος που δεν είναι όλα εξίσου επιτυχή ή μπορεί να το κάνει με πάντα με την ίδια δύναμη. Το μεμονωμένο άτομο πρέπει να εργαστεί στις εσωτερικές διαδικασίες και την ανάπτυξη, προκειμένου να καθοριστεί μια συνειδητή επικοινωνία με το DNA.

Οι Ρώσοι ερευνητές εργάζονται για μια μέθοδο που δεν εξαρτάται από αυτούς τους παράγοντες, αλλά θα λειτουργεί πάντα, εφόσον κάποιος χρησιμοποιεί τη σωστή συχνότητα. Αλλά όσο υψηλότερη ανάπτυξη, έχει η συνείδηση ​​ενός ατόμου είναι, τόσο λιγότερη ανάγκη υπάρχει για κάθε τύπο συσκευής και μπορεί κανείς να επιτύχει αυτά τα αποτελέσματα από τον εαυτό του. Η επιστήμη θα σταματήσει επιτέλους να γελάει σε τέτοιες ιδέες όταν θα επιβεβαιώσει και εξηγήσει τα αποτελέσματα. Και αυτό δεν τελειώνει εκεί.

Οι Ρώσοι επιστήμονες ανακάλυψαν επίσης ότι το DNA μας μπορεί να προκαλέσει ενοχλητικά πρότυπα στο κενό, δημιουργώντας έτσι μαγνητισμένες σκουληκότρυπες! Σκουληκότρυπες είναι τα μικροσκοπικά ισοδύναμα που λέμε γέφυρες.

Αυτές είναι συνδέσεις σήραγγας μεταξύ τελείως διαφορετικών περιοχών του σύμπαντος, μέσω του οποίου οι πληροφορίες μπορούν να μεταδοθούν έξω από το χώρο και το χρόνο. Το DNA έλκει αυτά τα bits των πληροφοριών και τις διαβιβάζει στην συνείδησή μας. Αυτή η διαδικασία της υπερ-επικοινωνίας (τηλεπάθεια, channeling) είναι πιο αποτελεσματική σε κατάσταση χαλάρωσης.

Το άγχος, η ανησυχία ή η υπερκινητικά διάνοια, αποτρέπουν την επιτυχή υπερ-επικοινωνία καθώς οι πληροφορίες θα είναι εντελώς διαστρεβλωμένες και άχρηστες. Στη φύση, η υπερ-επικοινωνία έχει εφαρμοστεί με επιτυχία για εκατομμύρια χρόνια. Η οργανωμένη ροή της ζωής στα έντομα το αποδεικνύει αυτό δραματικά. Ο σύγχρονος άνθρωπος το γνωρίζει μόνο σε ένα πολύ πιο λεπτό επίπεδο ως "διαίσθηση". Αλλά, επίσης, μπορεί να ανακτήσει την πλήρη χρήση του.

Ως παράδειγμα από τη φύση, όταν στα μυρμήγκι η βασίλισσα διαχωρίζεται από τη αποικία της, τα υπόλοιπα μυρμήγκια εργάζονται και συνεχίσει το έργο διακαώς σύμφωνα με το σχέδιο. Ωστόσο, αν η βασίλισσα σκοτώνεται, όλες οι εργασίες στην αποικία σταματούν. Τα μυρμήγκια  δεν θα ξέρουν τι να κάνουν. Προφανώς, η βασίλισσα μεταδίδει τα "σχέδια του κτιρίου", ακόμη και αν είναι μακριά - μέσω της συνείδησης στην ομάδα με τα θέματά της. Αυτή μπορεί να είναι τόσο μακριά όσο θέλει, εφ 'όσον είναι ζωντανή.

Στους ανθρώπους, η υπερ-επικοινωνία είναι πιο συχνά όταν συναντούν κάποιο που κερδίζει ξαφνικά πρόσβαση σε πληροφορίες που είναι η βάση της γνώσης εκτός του ατόμου. Τέτοια υπερ-επικοινωνία τότε βιώνεται ως έμπνευση ή διαίσθηση (επίσης σε έκσταση διοχέτευση). Ο Ιταλός συνθέτης Giuseppe Tartini, για παράδειγμα, ονειρεύτηκε ένα βράδυ πως ένας διάβολος κάθισε στο κρεβάτι του παίζοντας βιολί. Το επόμενο πρωί ο Tartini ήταν σε θέση να σημειώσει κάτω από το κομμάτι ακριβώς αυτό  από τη μνήμη. Το ονόμασε του Διαβόλου Trill Sonata.

Για χρόνια, ένα 42χρονος νοσοκόμος ονειρευόταν μια κατάσταση στην οποία ήταν συνδεδεμένος με ένα είδος CD-ROM γνώσης. Υπήρξε πλημμύρα πληροφοριών που φαινόταν μια ολόκληρη εγκυκλοπαίδεια και μεταδόθηκαν το βράδυ. Οι πλειοψηφίες των γεγονότων ήταν έξω από την προσωπική βάση των γνώσεων του και έφτασε  σε τεχνικές λεπτομέρειες για τις οποίες δεν υ γνώριζε απολύτως τίποτα. Όταν συμβεί υπερ-επικοινωνία, μπορεί κανείς να παρατηρήσει στο DNA, όπως επίσης και στον άνθρωπο, υπερφυσικά φαινόμενα.

Οι Ρώσοι επιστήμονες ακτινοβόλησαν δείγματα DNA με φως λέιζερ. Στην οθόνη, σχηματίστηκε ένα τυπικό μοτίβο κυμάτων. Όταν αφαιρεθεί το δείγμα DNA, το πρότυπο κύμα δεν εξαφανίστηκε, παρέμεινε. Πολλά ελεγχόμενα πειράματα έδειξαν ότι το μοτίβο συνεχίστηκε για να έρθει από το αφαιρεθέντα δείγματα , των οποίων το ενεργειακό πεδίο προφανώς παρέμεινε το ίδιο. Αυτό το φαινόμενο ονομάζεται πλέον φάντασμα αποτέλεσμα DNA. Εικάζεται ότι η ενέργεια από το εξωτερικό του χώρου και του χρόνου ακόμα ρέει μέσω των ενεργοποιημένων σκουληκότρυπων μετά που το DNA αφαιρέθηκε. Οι παρενέργειες που συναντώνται πιο συχνά σε υπερ-επικοινωνίας στον άνθρωπο είναι ανεξήγητα ηλεκτρομαγνητικά πεδία στην περιοχή των ενδιαφερομένων.

Ηλεκτρονικές συσκευές όπως τα CD players και τα συναφή μπορεί να είναι ερεθισμένα και παύουν να λειτουργούν για ώρες. Όταν το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο διαλύεται σιγά-σιγά, οι συσκευές λειτουργούν κανονικά και πάλι. Πολλοί θεραπευτές και μέντιουμ ξέρουν αυτό το αποτέλεσμα από την εργασία τους: όσο καλύτερη είναι η ατμόσφαιρα και η ενέργεια, το πιο εκνευριστικό μπορεί να είναι για την καταγραφή συσκευών που σταματούν να λειτουργούν εκείνη ακριβώς τη στιγμή. Συχνά μέχρι το επόμενο πρωί όλα είναι πίσω στο κανονικό.

Στο βιβλίο τους οι Vernetzte Intelligenz, Grazyna Gosar και Franz Bludorf εξηγούν αυτές τις συνδέσεις με ακρίβεια και σαφήνεια. Οι συγγραφείς αναφέρουν επίσης πηγές νοουμένου ότι σε παλαιότερες εποχές η ανθρωπότητα ήταν ακριβώς όπως τα ζώα: πολύ στενά συνδεδεμένη με τη συνείδηση ​​της ομάδας και ως εκ τούτου ενήργησε ως ομάδα. Προκειμένου να αναπτύξουμε και να βιώσουμε την ατομικότητα, όμως, εμείς οι άνθρωποι έπρεπε να ξεχάσουμε την υπερ-επικοινωνία σχεδόν εντελώς.

Τώρα που είμαστε αρκετά σταθεροί στην ατομική μας συνείδηση, μπορούμε να δημιουργήσουμε μια νέα μορφή συνείδησης της ομάδας - δηλαδή αυτό στο οποίο έχουμε επιτύχει την πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες μέσω του DNA μας, χωρίς ννα ελέγχεται εξ αποστάσεως στο τι να κάνουμε με αυτές τις πληροφορίες. Γνωρίζουμε τώρα ότι όπως ακριβώς χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο, το DNA μας μπορεί να τροφοδοτήσει την ορθή ροή δεδομένων στο δίκτυο, μπορεί να ανακτήσει  στοιχεία από το δίκτυο, και να έρθουμε σε επαφή με άλλους συμμετέχοντες στο δίκτυο.

Η απομακρυσμένη θεραπεία, η τηλεπάθεια ή «τηλεπαρακολούθηση» σχετικά με την κατάσταση του άλλου μπορεί έτσι να εξηγηθεί. Μερικά ζώα ξέρουν από μακριά όταν οι ιδιοκτήτες τους σκοπεύουν να επιστρέψουν στην πατρίδα τους. Αυτό μπορεί πρόσφατα να ερμηνευθεί και να εξηγηθεί μέσω των εννοιών της συνείδησης της ομάδας και της υπερ-επικοινωνίας.

Η Hyper-επικοινωνία στη νέα χιλιετία σημαίνει κάτι εντελώς διαφορετικό.

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι αν οι άνθρωποι με πλήρη ατομικότητα θα ανακτήσουν τις αισθήσεις του ομίλου, θα έχουν ένα θεό- ως δύναμη για να δημιουργήσευν, να τροποποιήσουν και να διαμορφώσουν τα πράγματα στη Γη! ΚΑΙ η ανθρωπότητα συλλογικά κινείται προς μια τέτοια ομάδα συνείδηση ​​του νέου είδους.

Κατά κανόνα, ο καιρός για παράδειγμα, είναι μάλλον δύσκολο να επηρεαθεί από ένα μόνο άτομο. Αλλά μπορεί να επηρεαστεί από τη συνείδηση ​​της ομάδας (κάτι καινούργιο γι 'αυτό σε ορισμένες αυτόχθονες φυλές). Ο καιρός είναι έντονα επηρεασμένος από τις συχνότητες συντονισμού της Γης (συχνότητες Schumann). Αλλά αυτές οι ίδιες συχνότητες παράγονται επίσης στο μυαλό μας, και όταν πολλοί άνθρωποι συγχρονισθούν με τη σκέψη τους ή όταν τα άτομα (πνευματικοί δάσκαλοι, για παράδειγμα) εστιάζουν τις σκέψεις τους σε ένα λέιζερ-όπως τη μόδα, τότε δεν είναι καθόλου έκπληξη το γεγονός ότι μπορούν να επηρεάσουν τον καιρό.

Ένας σύγχρονος πολιτισμός που αναπτύσσεται με ομαδική συνείδηση, δεν θα έχει ούτε περιβαλλοντικά προβλήματα, ούτε έλλειψη ενέργειας: αν ήταν να χρησιμοποιούν τέτοια πνευματική εξουσία ως ένα ενιαίο πολιτισμό, θα έχουν και τον έλεγχο των ενεργειών του πλανήτη ως ένα φυσικό επακόλουθο.

Προφανώς, το DNA είναι επίσης ένα οργανικός υπεραγωγός που μπορεί να λειτουργήσει σε κανονική θερμοκρασία του σώματος, σε αντίθεση με την τεχνητή υπεραγωγών που απαιτούν εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες μεταξύ 200 και 140 Α ° C για να λειτουργήσουν. Επιπλέον, όλοι οι υπεραγωγοί είναι σε θέση να αποθηκεύουν το φως και έτσι πληροφορίες. Αυτό εξηγεί περαιτέρω πως το DNA μπορεί να αποθηκεύσει πληροφορίες.

Υπάρχει και ένα άλλο φαινόμενο που συνδέει DNA και σκουληκότρυπες. Κανονικά, αυτές οι υπερ-μικρές σκουληκότρυπες είναι εξαιρετικά ασταθείς και διατηρούνται μόνο για τα πιο μικροσκοπικά κλάσματα του δευτερολέπτου. Υπό ορισμένες συνθήκες οι σταθερές σκουληκότρυπες μπορούν να οργανωθούν και στη συνέχεια σχηματίζουν διακριτικούς τομείς κενού όπου, για παράδειγμα, η βαρύτητα μπορεί να μετατρέψει σε ηλεκτρική ενέργεια. Πεδία κενού είναι η αυτο-ακτινοβόλες μπάλες του ιονισμένου αερίου που περιέχουν σημαντικές ποσότητες ενέργειας. Υπάρχουν περιοχές στη Ρωσία, όπου εμφανίζονται πολύ συχνά.

Μετά την επακόλουθη σύγχυση οι Ρώσοι άρχισαν μαζικά ερευνητικά προγράμματα που οδηγούν τελικά σε μερικές από τις ανακαλύψεις που αναφέρονται πιο πάνω. Πολλοί άνθρωποι ξέρουν τομείς κενού ως λαμπερές μπάλες στον ουρανό.

Σκέφτηκα κάποτε: "Γεια σας εκεί πάνω. Αν τυχαίνει να είναι ένα UFO, πετούν σε ένα τρίγωνο. »Και ξαφνικά, το φως μπάλες μετακόμισαν σε ένα τρίγωνο. Ή πυροβόλησαν στον ουρανό σαν σφαίρες χόκεϊ επί πάγου ενώ επιταγχύνθηκαν από το μηδέν σε τρελές ταχύτητες και διολίσθησαν σιωπηλά κατά μήκος του ουρανού.

Τώρα, οι Ρώσοι που βρέθηκαν - στις περιοχές όπου στα  πεδία κενού εμφανίζονται συχνά - ότι μερικές φορές να φέρουν όλο πιο μπάλες του φωτός από το έδαφος προς τα πάνω στον ουρανό, και ότι αυτές οι μπάλες μπορεί να καθοδηγηθούν από τη σκέψη. Από τότε έχει βρεθεί ότι οι τομείς κενού εκπέμπουν κύματα χαμηλής συχνότητας που παράγονται επίσης στο μυαλό μας και λόγω αυτής της ομοιότητας των κυμάτων είναι σε θέση να αντιδρούν σε σκέψεις μας. Για να εκτελέσετε με ενθουσιασμό σε ένα που βρίσκεται στο επίπεδο του εδάφους μπορεί να μην είναι μια τέτοια μεγάλη ιδέα, επειδή οι μπάλες του φωτός μπορεί να περιέχουν τεράστιες ενέργειες και είναι ικανές να μεταλλάσσουν τα γονίδια μας.

Πολλοί πνευματικοί δάσκαλοι παράγουν επίσης όπως ορατές σφαίρες ή στήλες φωτός σε βαθύ διαλογισμό ή κατά τη διάρκεια ενεργειακής εργασία, που προκαλούν αναμφισβήτητα ευχάριστα συναισθήματα και δεν προκαλούν καμία βλάβη. Προφανώς αυτό εξαρτάται επίσης από κάποια εσωτερική τάξη, την ποιότητα και την καταγωγή του τομέα κενού. Υπάρχουν κάποιοι πνευματικοί δάσκαλοι, όπως ο νεαρός Άγγλος Ananda, για παράδειγμα, με τους οποίους τίποτα δεν φαίνεται με την πρώτη, αλλά όταν κάποιος προσπαθεί να πάρει μια φωτογραφία, ενώ θα καθίσουν και να μιλήσουν ή να διαλογίζεται σε υπερ-επικοινωνίας, παίρνει μόνο μια εικόνα από ένα λευκό σύννεφο σε μια καρέκλα.

Σε ορισμένα συμβάντα επούλωσης της γης, όπως οι επιπτώσει ςτου φωτός εμφανίζονται επίσης σε φωτογραφίες. Με απλά λόγια, αυτό το φαινόμενο έχει να κάνει με τις δυνάμεις βαρύτητας και αντι-βαρύτητας που είναι όλο και πιο σταθερές μορφές σκουληκότρυπες και οθόνες υπερ-επικοινωνίας με ενέργειες έξω από το χρόνο μας και τη δομή του χώρου. Προηγούμενες γενιές που βίωσαν τέτοιες υπερ-επικοινωνίες και ορατά πεδία κενού ήταν πεπεισμένοι ότι ένας άγγελος εμφανίστηκε μπροστά τους: και δεν μπορούμε να είμαστε πολύ σίγουροι σε ποιο μορφές της συνείδησης μπορούμε να πάρουμε πρόσβαση όταν χρησιμοποιούν υπερ-επικοινωνία.

Δεν είχαν επιστημονικέ αποδείξεις για την πραγματική ύπαρξή τους, οι άνθρωποι που είχαν τέτοιες εμπειρίες, αλλά δεν είχαν όλοι τους, υποφέρουν από παραισθήσεις. Έχουμε απλά κάνει ένα άλλο γιγάντιο βήμα προς την κατανόηση της πραγματικότητας μας. Η επίσημη επιστήμη γνωρίζει επίσης τις ανωμαλίες βαρύτητας στη Γη που συμβάλλουν στο σχηματισμό των τομέων κενού. Πρόσφατες ανωμαλίες βαρύτητας έχουν βρεθεί στη Rocca di Papa, νότια της Ρώμης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΤΩ....