Του Παναγιώτη Μαυραγάνη

Εμπλουτίζει συνεχώς με ποιοτικές επιλογές τα ράφια των καταστημάτων της και καλύπτει με οικονομικές λύσεις τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού της χώρα μας, φροντίζοντας να μην λείπει τίποτα από κάθε νοικοκυριό εδώ και 20 χρόνια. H αποστολή της για ένα καλύτερο αύριο παραμένει αναλλοίωτη από τη στιγμή που άρχισε να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 1999, επενδύοντας μέχρι σήμερα πάνω από 1,3 δισεκατομμύριο ευρώ για να δημιουργήσει και να εκσυγχρονίσει το δίκτυο των καταστημάτων της σε όλη τη χώρα.

Στο πλαίσιο της επιτυχημένης επιχειρηματικής της δράσης, ανέπτυξε και ενίσχυσε περαιτέρω τις συνεργασίες της με Έλληνες προμηθευτές, δεκαπλασίασε τις θέσεις εργασίας και ενδυνάμωσε τη σχέση της με τους καταναλωτές, ελαχιστοποιώντας παράλληλα το οικολογικό της αποτύπωμα. Ο λόγος για τη Lidl Ελλάς, η οποία όντας ένα σύγχρονο επιχειρηματικό παράδειγμα προς μίμηση, κατάφερε να δημιουργήσει ένα ισορροπημένο και βιώσιμο μοντέλο ποιότητας και λειτουργικών εξόδων, που διευκολύνει τις σωστές επιλογές προς όφελος του καταναλωτή-πελάτη.

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους

Επάνω σε αυτό το ισχυρό θεμέλιο, η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσει την επιχειρηματική της δράση και πρακτική, βελτιώνοντας την καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών στη χώρα μας. Οι αριθμοί, εξάλλου, μιλούν από μόνοι τους. Η συνολική προστιθέμενη αξία της συγκεκριμένης αλυσίδας supermarket στην ελληνική οικονομία είναι σήμερα 11 φορές αυξημένη σε σχέση με το πρώτο έτος λειτουργίας της, καθώς ανήλθε, από τα 59 εκατομμύρια το 1999, στα 712 εκατομμύρια ευρώ το 2018, ποσό που αντιστοιχεί στο 0,39% του ΑΕΠ της χώρας.

Την ίδια περίοδο, ο αριθμός των ανθρώπων που απασχολούνταν στη Lidl Ελλάς μεγάλωσε από τους 1.734 στους 18.185, γεγονός που έχει συμβάλει και στη δεκαπλάσια αύξηση των ανθρώπων, που στηρίζονται άμεσα ή έμμεσα από το εισόδημα των εργαζομένων της εταιρείας, οι οποίοι, από 3.988 το 1999, ανέρχονται πλέον σε 41.826! Αυτές οι 18.185 θέσεις εργασίας, μάλιστα, αντιστοιχούν στο 0,49% της συνολικής απασχόλησης στη χώρα μας.


Είναι γεγονός, εξάλλου, ότι η Lidl Ελλάς ενισχύει διαρκώς τις συνεργασίες της με Έλληνες προμηθευτές, συμβάλλοντας και με αυτόν τον τρόπο στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, εκ των οποίων σήμερα, πάνω από 5.550 είναι άμεσες, 7.000 έμμεσες και 5.600 επαγόμενες στο σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας. Αναλύοντας ακόμα περισσότερο τα στοιχεία αυτά, προκύπτει ότι από κάθε άμεση θέση εργασίας υποστηρίζονται τουλάχιστον 2,3 επιπλέον θέσεις εργασίας στην ελληνική οικονομία, αριθμός αυξημένος κατά 16% σε σχέση με το 1999.

Με τα δεδομένα αυτά, κάθε άλλο παρά τυχαία δε θα μπορούσε να είναι η ανάδειξη της Lidl Ελλάς σε Κορυφαίο Εργοδότη σε Ελλάδα και Ευρώπη για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, έπειτα από τον έλεγχο του ανεξάρτητου Ινστιτούτου «Top Employers» στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού, μέσω της μεθόδου αξιολόγησης πολλαπλών σταδίων, όπου λαμβάνουν υπόψη την υποστήριξη προς τους εργαζομένους, τις αμοιβές και τις παροχές, την εταιρική κουλτούρα, αλλά και τις ευκαιρίες ανάπτυξης και εκπαίδευσης που προσφέρουν στο προσωπικό τους.

H Lidl Ελλάς κατέκτησε, επίσης, και το βραβείο «Employer of Choice 2019» από τους νέους της Γενιάς Υ για 2η συνεχόμενη χρονιά, καταφέρνοντας να σκαρφαλώσει στην 4η θέση ως ο πιο Επιθυμητός Εργοδότης στην Ελλάδα και την 1η θέση στον κλάδο του Λιανικού Εμπορίου.


Οι διακρίσεις, όμως, συνεχίζουν να διαδέχονται η μία την άλλη το 2019, αφού η Lidl Ελλάς κατέκτησε, μεταξύ άλλων και το βραβείο «Customers’ Friend – Γιατί οι πελάτες μας είναι πολύτιμοι για εμάς», από τον οργανισμό πιστοποίησης ICERTIAS, ο οποίος αναγνώρισε το υψηλό επίπεδο προσφοράς και υποστήριξης, που παρέχει η εταιρεία στους πελάτες της, διατηρώντας υποδειγματικές σχέσεις μαζί τους, εδώ και 20 χρόνια. «Κερασάκι» στην τούρτα των βραβεύσεων του ομίλου Lidl είναι και η κατάκτηση της κορυφαίας ευρωπαϊκής διάκρισης «Retailer of the Year Europe 2018 - 2019» για πρώτη φορά, καθώς ξεχώρισε ως η αγαπημένη αλυσίδα supermarket των καταναλωτών στην Ευρώπη.

Διευρύνει συνεχώς το κοινωνικοοικονομικό της αποτύπωμα

Σύμφωνα, μάλιστα, με τα ίδια στοιχεία, η συνολική συνεισφορά σε φορολογικά έσοδα στην ελληνική πραγματική οικονομία είναι εννέα φορές μεγαλύτερη σε σχέση με μία εικοσαετία πριν, καθώς από τα 25 εκατομμύρια το 1999, αγγίζουν σήμερα τα 247 εκατομμύρια ευρώ, χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στο 0,32 % των φορολογικών εσόδων του Κράτους.

Η Lidl Ελλάς, όμως, δημιουργεί αξία και δεσμεύεται να συνεχίσει με στόχο ένα καλύτερο αύριο για την αγορά, τους εργαζομένους και τους εξωτερικούς της συνεργάτες, τόσο μέσω της επιχειρηματικής της δράσης στη χώρα μας, όσο και με επενδύσεις σε πρωτοβουλίες για την κοινωνία και το περιβάλλον. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η δημοφιλής αλυσίδα supermarket, στο πλαίσιο της εταιρικής της κοινωνικής ευθύνης για το 2018, υλοποίησε δράσεις και δωρεές ύψους 610.000 ευρώ, ενώ προσέφερε σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες προϊόντα συνολικής αξίας 100.000 ευρώ.

newsbomb.gr
loading...
Tο iokh.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish δεν θα δημοσιεύονται ενώ το iokh.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δημοσίευση σχολίου

Blogger