Μία γραπτή πηγή σχετική με την ιατρική χρήση των κρυστάλλων, είναι η πραγματεία «Περί των Λίθων», του Έλληνα φιλόσοφου Θεόφραστου (372-286 π.Χ.). Ο Θεόφραστος είναι ο πρώτος που επιχείρησε να ταξινομήσει τους κρυστάλλους σε ομάδες και να τους περιγράψει. Τους χώρισε σε «αρσενικούς» και «θηλυκούς» και προσδιόρισε ιατρικές αλλά και μαγικές ιδιότητες σε ορισμένους από αυτούς.

Στον Μεσαίωνα, οι σχετικές με τους κρυστάλλους παραδόσεις και προλήψεις έφθασαν στο αποκορύφωμά τους, εξ αιτίας των αναζητήσεων των Αλχημιστών της εποχής οι οποίοι συχνά χρησιμοποιούσαν τους πολύτιμους λίθους στις έρευνές τους
Στα "Λιθικά" έχουμε περιγραφές σε μεγάλη έκταση από τις θεραπευτικές ιδιότητες διαφόρων λίθων. Δηλαδή ο Ορφέας δίδασκε την θεραπευτική δύναμη των λίθων, που παράγει η ίδια η γη.
Όσον αφορά λοιπόν τα "Λιθικά", αξίζει να αναφέρουμε ακόμη τους παρακάτω στίχους: "… Τέτοιον σπουδαίο βοηθό εγέννησε η γη για τους ανθρώπους τον Ορείτην, ο οποίος και εις τους πληγωμένους ήρωες φέρνει την θεραπεία και εις τις στείρες γυναίκες παρέχει την δυνατότητα να γεννούν αγαπητά τέκνα…"
(στίχοι: 450-453).
Ενώ παρακάτω είναι εντυπωσιακό αυτό που αναφέρεται: "… Από εδώ έμαθα και τα Βακχικά δώρα του νεφρίτου λίθου, τα οποία είναι ευάρεστα εις τον Βρόμιον. τούτον τον λίθον εάν τον κρατεί κάποιος άνθρωπος, οι Ουράνιοι θεοί εισακούουν τις θυσίες και τις προσευχές του…"
(στίχοι: 742-768)

Από τα προαναφερθέντα, είναι πλέον γεγονός ότι οι Ορφικοί χρησιμοποιούσαν τους λίθους, όχι μόνο για θεραπευτικούς σκοπούς, αλλά είχαν θέση στις προσευχές και στις θυσίες τους.
Ο Ορφέας είναι εκείνος που δημιούργησε τα Ορφικά μυστήρια , που είχαν ως θεότητα τον Διόνυσο Ζαγρέα. Ο ίδιος λοιπόν ο Ορφέας είχε σαν στόχο να κατανοήσουν οι μαθητές του ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο γήινη προέλευση, αλλά και ουράνια.
Η μυστικιστική θεώρηση του Διόνυσου για τους αρχαίους έλληνες μύστες ήταν ότι στην ουσία η θεότητα αυτή  αντιπροσώπευε την Κοσμική συνείδηση ή το Κοσμικό εγώ, από το οποίο εκπορεύεται το ανθρώπινο εγώ. Ο Διόνυσος διακρίνεται για την πολυπλοκοτητά του, διότι είναι ο θεός που κατακομματιάστηκε και εμπεριέχεται σε όλα τα όντα.
Ο αμέθυστος είναι ο λίθος που έχει στενή σχέση με αυτό το δημιουργικό Πνεύμα που ονόμασαν οι Έλληνες Διόνυσο . Σύμφωνα λοιπόμ  με την παράδοση:
 "Ο θεός μεθυσμένος κατεδίωκε μία κόρη, την Αμέθυστο, που αρνιόταν τον έρωτά του, εκείνη προσευχήθηκε στους άλλους θεούς να παραμείνει αγνή. Η θεα Άρτεμις εισάκουσε την προσευχή και τη μεταμόρφωσε σε λευκή πέτρα. Ταπεινωμένος και μετανοιωμένος από την επιθυμία της Αμεθύστου να παραμείνει αγνή, ο Διόνυσος έχυσε κρασί πάνω στην πέτρα αυτή ως προσφορά και από τότε οι κρύσταλλοί της είναι βαμμένοι σε βιολετί χρώμα.

Παραλλαγή της ιστορίας διηγείται ότι ο Διόνυσος είχε κάποτε προσβληθεί από ένα θνητό και ορκίστηκε να πάρει εκδίκηση πάνω στον επόμενο θνητό που θα έβρισκε στο διάβα του, δημιουργώντας θηριώδεις τίγρεις για να εκπληρώσουν την επιθυμία του. Ο θνητός έτυχε να είναι μια όμορφη κοπέλα, η Αμέθυστος, που πήγαινε να προσκυνήσει την  Άρτεμις. Η Αρτέμιδα της έσωσε τη ζωή μεταμορφώνοντάς τη σε άγαλμα από καθαρό κρυσταλλικό χαλαζία για να την προστατεύσει από τα νύχια των τίγρεων. Ο Διόνυσος έκλαψε με δάκρυα από κρασί μετανοώντας για την πράξη του όταν είδε το όμορφο άγαλμα. Τα θεϊκά δάκρυα έβαψαν τον χαλαζία με βιολετί χρώμα...
Μία τρίτη εκδοχή αναμιγνύει τη θεά Ρέα, η οποία δώρισε στον Διόνυσο τον αμέθυστο για να διατηρεί τη νηφαλιότητά του..."
 (Νόννου Διονυσιακά, XII 380).
 Η χρήση του αμέθυστου (με τον ενδεδειγμένο τρόπο) ξεκαθαρίζει το υποσυνείδητο από οτιδήποτε περιττό, όπως από καταγραφές προηγούμενων ζωών.

Η προσφορά του κατά μεγάλο ποσοστό επιτυγχάνεται από το χρώμα του και τους κραδασμούς του, που δημιουργούνται από το χρώμα του.
Ο αμέθυστος είναι καταλυτικό όσον αφορά την κάθαρση του ψυχικού μας κόσμου.
Έτσι λοιπόν εισχωρώντας κάποιος στο νοητικό του πεδίο ο αμέθυστος του εξασφαλίζει κάθαρση, αλλά και προστασία.
 Η πέτρα λοιπόν αυτή είναι ορυκτό και ανήκει στην κατηγορία των κρυστάλλων, στο πρώτο βασίλειο της φύσης, και έχει ορισμένες μαγνητικές ιδιότητες. Όσα επιζητεί κάθε όν για να τελειοποιηθεί, ακριβώς το ίδιο θέλει να προσφέρει και ο αμέθυστος με τις ιδιότητές του, διότι έτσι εκπληρώνεται κι αυξάνει και τελειοποιείται. Όσο κι αν αυτό φαίνεται παράξενο...
Άνοιξε λοπόν τώρα την νοητική σου κουρτίνα και, φαντάσου, ένα ακατέργαστο εξωτερικά κομμάτι αμέθυστου με διάφορες αποχρώσεις. Πλάτους στο κάτω μέρος του ένα περίπου μέτρο, που καταλήγει σε κορυφή ύψους 2 μέτρων περίπου… Τώρα με προσοχή τον τοποθετείς στην βεράντα του εσωτερικού σου νοητικού σπιτιού, εκεί που συνηθίζεις να πραγματοποιείς τον διαλογισμό σου. Μέσα σ' ένα τετράγωνο περιστύλιο γύρω από εσένα.
Είμαστε πάντα νοητικοί, ας μην το ξεχνάμε… Ζητούμε την άδεια να εισχωρήσουμε μέσα του και μπαίνουμε από την Ενεργειακή Πύλη που άνοιξε για μας.
Μπροστά μας αντικρίζουμε μια πελώρια αίθουσα. Μένουμε "έκπληκτοι"… κατανοώντας ότι το κομμάτι του αμέθυστου είναι μα πύλη για έναν βιολετί κόσμο.
Απλώνεται ένας αμέθυστος κόσμος εδώ, οι τοίχοι τα πατώματα, η οροφή, οι βωμοί γεμάτοι αρωματικά φυτά, κι εκπέμπουν όλα αυτά μαζί μια ανακούφιση και μια ευφορία.

Μένουμε σιωπηλοί, νιώθοντας την λαχτάρα να βιώσουμε τις επιδράσεις της μαγικής αυτής αίθουσας.

Αφηνόμαστε να μας γαληνέψει, αφαιρώντας οτιδήποτε το περιττό, να μην μπορεί τίποτε να μας διακόψει την υπέροχη αυτή αίσθηση.
Μέσα σ' αυτόν τον χώρο που εισχωρήσαμε δεν ήλθαμε απλώς και μόνο για να τον γνωρίσουμε, αλλά για κάτι περισσότερο….

Προχωρώντας θα διαπιστώσουμε πως υπάρχουν και άλλες αίθουσες.

Περπατούμε σιωπηλοί ως το βάθος της αίθουσας που μείναμε και δεχόμαστε τις ακτινοβολίες με τις αποχρώσεις και τις διακυμάνσεις αυτού του γλυκύτατου χρωματισμού.
Παρατηρούμε γύρω τους ανάγλυφους τοίχους, από αμέθυστο σε διάφορες παραστάσεις και εσωτερικούς φωτισμούς που κοσμούν την αίθουσα αυτή, δίνοντάς της μια υπερκόσμια λάμψη. Η αίθουσα που βρισκόμαστε έχει ελλειψοειδές σχήμα και η οροφή της διακοσμείται με αρκετά ουράνια σώματα διαφόρων μεγεθών που έχουν διαφορετικές αποστάσεις μεταξύ τους, και ακτινοβολούν με ζωντανές λάμψεις.
Όταν φτάνουμε στο τέρμα της αίθουσας αντικρίζουμε μια Πύλη, φτιαγμένη και στολισμένη από ανοιχτόχρωμο αμέθυστο. Η Πύλη μας περιμένει ολάνοιχτη και στολισμένη με πέτρες και λαβές από το ίδιο υλικό σε σκούρο χρώμα.
Περνάμε την Πύλη και βρισκόμαστε σ' έναν άλλο χώρο, πολύ φωτεινό και κάπως μικρότερο από τον προηγούμενο.

Κοντά μας διακρίνουμε μαλακές, απαλές πολυθρόνες, με μικρά τραπεζάκια δίπλα τους.

Καθόμαστε στις πολυθρόνες που είναι καμωμένες από ένα άγνωστο υλικό σαν από μαλακό πυκνό όμως σύννεφο που φαίνεται στερεό. Χαλαρώνουμε και βλέπουμε με έκπληξη ότι υπάρχουν πάνω στα τραπεζάκια, που είναι δίπλα μας, ποτήρια κρυστάλλινα και καράφες γεμάτες μ' ένα ωραίο μωβ υγρό.
Πίνουμε διψασμένοι και τότε νιώθουμε μια βαθιά αλάφρωση μέσα μας, σαν κάτι να μας ξέπλυνε το σώμα μας εσωτερικά.
Έχουμε πάντα σώμα, έστω κι αν είναι λεπτό και αιθερικό….
Αισθανόμαστε σαν κάτι να κυκλοφορεί μέσα μας από το κεφάλι μέχρι τα κάτω άκρα, νιώθουμε μια υπέροχη ανανέωση και ζωντάνια!
Βρισκόμαστε στην αίθουσα της κάθαρσης και οι πολυθρόνες που καθίσαμε είναι τέλεια μηχανήματα που καθαρίζουν τα αιθερικά μας κύτταρα. Το θεσπέσιο υγρό που ήπιαμε μας καθάρισε κι αυτό δίνοντάς μας καινούργια ενέργεια.
Ο χώρος που καθόμαστε είναι ο προθάλαμος, υπάρχουν και άλλες αίθουσες συνεχόμενες αυτής. Εκεί πηγαίνει κι άλλος κόσμος, ανάλογα την περίπτωση ψυχικού καθαρισμού και θεραπείας που χρειάζεται ο καθένας.

Υπάρχει μεγάλος αριθμός ανθρώπων που παραμένει αρκετό καιρό μέσα στις αίθουσες αυτές.

Τα πάντα εδώ μέσα επιτελούν το έργο της εξάγνισης. Όλα είναι για κάποιο σκοπό. Τίποτα δεν είναι ένα απλό στολίδι, αλλά όλα είναι ενέργειες κι όλα εργάζονται για τον καθένα που θα εισχωρήσει εδώ μέσα.
Το κάθε τι στο χώρο αυτό φαίνεται σταθερό, αλλά είναι μια σύνθεση ενεργειών, και άπειρων στοιχείων, που ενώνονται κάθε φορά, για να αποτελέσουν το κάθε αντικείμενο.
Έτσι τα μηχανήματα που βλέπουμε δεν είναι από μέταλλα ή πλαστική ουσία, αλλά ενέργειες μετάλλων που τα παράγει η αιθερική ουσία ανακυκλωμένη σε συνδυασμό, μέσα από την πολύπλοκη σύνθεση μιας ιδιοφυούς σκέψεως ή περισσοτέρων εγκεφάλων, πήρε μια σχετική υλική μορφή και παράγει ένα αντίστοιχο αποτέλεσμα, λεπτής ύλης και συντονισμού κραδασμών.
Η σκέψη του ανθρώπου δημιουργεί την ενέργεια εκείνη που όταν έρθει σε επαφή με το ρεύμα της ψυχής, εκπέμπει διαφορετικά μήκη κύματος. Μέσα από εκεί λοιπόν μπορεί με ειδική εκπομπή να λειτουργήσει ένα από τα μηχανήματα κάθαρσης, φέρνοντας αξιοθαύμαστα αποτελέσματα….
Συγκεντρωθείτε μόνο στην ιδέα του αμέθυστου λίθου και εισχωρήστε με το νοητικό σας σώμα, εφόσον έχετε φθάσει στο κατάλληλο σημείο, και μπορείτε να το κατευθύνεται σε αυτό το πεδίο. Δοκιμάστε ακολουθώντας την περιγραφή που προτείνουμε. Αν το επιθυμείτε πραγματικά, θα δείτε το αποτέλεσμα.
Έχουμε προχωρήσει στη δεύτερη φάση της κάθαρσης και περάσαμε από την αίθουσα εισαγωγής και προετοιμασίας.

Προχωρούμε στο τρίτο υποπεδίο του ανωτέρου Νοητικού....

 Πηγή: Ν. Αργυρίου: " Μετουσίωση




Δημοσίευση σχολίου

Blogger
  1. Ωραίο άρθρο!
    Όσο για τον αμέθυστο τι να πω... Είναι από τις πιο μαγικές πέτρες. Η παρουσία του και μόνο μέσα στον χώρο αλλάζει όλη τη δόνηση, αν τα καράτια του είναι ικανοποιητικά. Επίσης, είναι αρκετά χρήσιμος κατά τη διάρκεια μελέτης και φυσικά σε διαλογιστικές καταστάσεις. Προσδίδει απίστευτη διαύγεια.

    Λέγεται για το ορυκτό βασίλειο ότι κατά κάποιο τρόπο περικλείει τη ζωή του πλανήτη μας. Κάθε ορυκτό εμπεριέχει πληροφορίες από τον αντίστοιχο πλανήτη που προήλθε. Το ορυκτό βασίλειο είναι η σύνδεσή μας με τους υπόλοιπους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος. Η παρατήρηση της αίσθησης που προσδίδει το εκάστοτε ορυκτό απλά και μόνο όταν το κρατά κανείς, φρονώ ότι μπορεί να χαρίσει αρκετά Κλειδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από τους Ορφικούς μάθαμε για τα Βακχικά δώρα των Λίθων που περικλείουν το D.N.A του πλανήτη μας... Kαι, αλλάζουν τους κραδασμούς μας, ενώ μας δημιουργούν τις κατάλληλες προυποθέσεις για κάθε πνευματική δραστηριότητα... Μία ιστορία αρκετά παλιά και απόκρυφη...
    Πράγματι, όπως λέει και η παραπάνω φίλη μας, ο Αμέθυστος μπορεί να μας χαρίσει αρκετά Κλειδιά για την αντίπερα όχθη του παράλληλου κόσμου.
    Αλλά δεν σίγουρα ο μόνος...
    Nα είστε όλοι σας καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστούμε για την θετική ανταπόκριση και το ενδιαφέρον σας.
    Ακόμη αισθανόματε την υπόχρεωση να ευχαριστήσουμε την Ελευθερία Νιτσέλε Γραμματικάκη για την μεγάλη προσφορά της στον τομέα αυτό... Ας είναι ευλογημένο το ονομά της....

    ΑπάντησηΔιαγραφή