Αναφερόμαστε μόνο στους Έλληνες με πυγμή κι όχι σε Ελληνόφωνες και φυσικά αυτό είναι μόνο η αρχή... !
Ότι κι αν διαβάζετε παρακάτω μελετήστε το και ψάξτε το πολύ καλά...
Στην οδύσσεια της ραψωδίας ψ αναφέρεται ότι:
... τὴν δ᾿ ἀπαμειβόμενος προσέφη πολύμητις Ὀδυσσεύς:
«δαιμονίη, τί τ᾿ ἄρ᾿ αὖ με μάλ᾿ ὀτρύνουσα κελεύεις
265 εἰπέμεν; αὐτὰρ ἐγὼ μυθήσομαι οὐδ᾿ ἐπικεύσω.
οὐ μέν τοι θυμὸς κεχαρήσεται: οὐδὲ γὰρ αὐτὸς
χαίρω, ἐπεὶ μάλα πολλὰ βροτῶν ἐπὶ ἄστε᾿ ἄνωγεν
ἐλθεῖν, ἐν χείρεσσιν ἔχοντ᾿ εὐῆρες ἐρετμόν,
εἰς ὅ κε τοὺς ἀφίκωμαι οἳ οὐκ ἴσασι θάλασσαν
270 ἀνέρες, οὐδέ θ᾿ ἅλεσσι μεμιγμένον εἶδαρ ἔδουσιν:
οὐδ᾿ ἄρα τοί γ᾿ ἴσασι νέας φοινικοπαρῄους,
οὐδ᾿ εὐήρε᾿ ἐρετμά, τά τε πτερὰ νηυσὶ πέλονται.
σῆμα δέ μοι τόδ᾿ ἔειπεν ἀριφραδές, οὐδέ σε κεύσω:
ὁππότε κεν δή μοι ξυμβλήμενος ἄλλος ὁδίτης
275 φήῃ ἀθηρηλοιγὸν ἔχειν ἀνὰ φαιδίμῳ ὤμῳ,
καὶ τότε μ᾿ ἐν γαίῃ πήξαντ᾿ ἐκέλευεν ἐρετμόν,
ἔρξανθ᾿ ἱερὰ καλὰ Ποσειδάωνι ἄνακτι,
ἀρνειὸν ταῦρόν τε συῶν τ᾿ ἐπιβήτορα κάπρον,
οἴκαδ᾿ ἀποστείχειν, ἔρδειν θ᾿ ἱερὰς ἑκατόμβας...
(ΡΑΨΩΔΙΑ Ψ)
Μετάφραση:
Τότε ο Οδυσσέας ο πολυμήχανος γυρνώντας αποκρίθη:
«Καημένη, γιατί πας γυρεύοντας να μάθεις και με σπρώχνεις
να σου τα πω; Μα ας είναι, αγρίκα τα, δεν τα κρατώ κρυμμένα᾿
μα δε θα νιώσεις αναγάλλιαση, κι ουδέ κι ατός μου νιώθω
καμιά χαρά — που μου παράγγελνε σε πολιτείες να οδέψω
θνητών πολλές, κουπί καλάρμοστο στο χέρι μου κρατώντας,
σε ανθρώπους ως να φτάσω, θάλασσα που δεν κατέχουν τι είναι,
κι ουδέ ποτέ με αλάτι αρτίζουνε τα φαγητά που τρώνε,
κι ουδέ καράβια αλικομάγουλα ποτέ αγνάντεψαν, μήτε
κουπιά καλάρμοστα, που ως φτερούγες δρομίζουν τα καράβια.
Κι ένα σημάδι μου 'πε ξάστερο — γιατί να σου το κρύψω;
Σα με ανταμώσει λέει στη στράτα μου κανένας πεζολάτης
και λιχνιστήρι πει στον ώμο μου πως κουβαλώ τον ώριο,
στο χώμα τότε μου παράγγελνε να μπήξω το κουπί μου,
κι αφού θυσίες προσφέρω πάγκαλες στο ρήγα Ποσειδώνα,
κριάρι και καπρί λατάρικο και ταύρο σφάζοντας του,
να στρέψω πίσω και στον τόπο μου τρανές βοδιών θυσίες...
Σε σχέση με όλα τα παραπάνω η αρχική κωδικοποιημένη φράση που είναι το κλειδί στην ιστορία είναι:
"ἀνέρες, οὐδέ θ᾿ ἅλεσσι μεμιγμένον εἶδαρ ἔδουσιν"
Δεν χρησιμοποιούν Αλάτι στα φαγητά τους.
Η λέξη αλάτι με προσθήκη του γράμματος Μ γίνεται Αλμάτι.
Αυτό είναι τυχαίο;
Η λέξη ἅλεσσι που προέρχεται από τις λέξεις:
ΑΛΣ - ΑΛΑΣ, σηματοδοτεί το αγροτικό οικοσύστημα της περιοχής που ήτο η τελευταία αποστολή του ήρωα και, αυτή δεν είναι άλλη από το σημερινό Αλμάτι του Καζακστάν (πρώην Άλμα Άτα) την μεγαλύτερη σε πληθυσμό πόλη του Καζακστάν και πρωτεύουσα του από το 1929 έως το 1997, όπου η πρωτεύουσα αυτή μεταφέρθηκε στην Αστανά.
Εκεί βέβαια υπάρχει η οροσειρά Ζαιλιίσκι Αλατάου μεταξύ των ποταμών Μπολσάγια και Μαλένκαγια Αλματίνκα.
Το Καζακστάν ή Καζαχστάν (καζακικά: Қазақстан) ,όνομα «Καζάκ» προέρχεται από την αρχαιοτουρκική λέξη qaz, που σημαίνει «περιπλανιέμαι», αντανακλώντας τον νομαδικό πολιτισμό των Καζάκων. Το όνομα των Κοζάκων έχει την ίδια προέλευση. Η Περσική κατάληξη «-σταν» σημαίνει «χώρα» ή «τόπος του», επομένως η λέξη Καζακστάν μπορεί να μεταφραστεί ως «χώρα των περιπλανώμενων».
Για το λόγο αυτό ο θείος Όμηρος δίνει το παραπάνω στίγμα αναφέροντας ότι:
"ὁππότε κεν δή μοι ξυμβλήμενος ἄλλος ὁδίτης"...
Ακριβώς με τη λέξη: " ὁδίτης" δηλαδή τον Οδοιπόρο και περιπλανώμενο ταξιδιώτης στο δρόμο του μεταξιού, που καθορίζει το νομαδικό πολιτισμό της εν λόγω περιοχής ...
Βέβαια δεν είναι τυχαία ότι σήμερα εκεί βρίσκεται η γνωστή ΑΣΤΑΝΑ ως παγκόσμια κυβέρνηση πανθρησκεία:
Προσέξτε τι γίνεται όταν ο Οδυσσέας φθάνει στην Ιθάκη :
Όταν ο πολυμήχανος Οδυσσέας έφθασε τελικά στην ΙΘΑΚΗ, τότε η θεά της Σοφίας τον μεταμόρφωσε σε έναν γέρο ζητιάνο...
Ο Οδυσσέας ως ζητιάνος πλησίασε διακριτικά και φανερώθηκε στα πρόσωπα που τον αγαπούσαν...
Και όλα αυτά γιατί;
Διότι στο παλάτι του Οδυσσέα υπήρχαν οι μνηστήρες, που έτρωγαν την περιουσία του και ήθελαν την γυναίκα του. Οι μνηστήρες πίστευαν πως ο Οδυσσέας ήταν νεκρός μετά απο τόσα χρόνια που έλειπε.
Ο Ήρωας δέχθηκε όλους τους εξευτελισμούς παριστάνοντας τον ζητιάνο. Ωστόσο γνώρισε από κοντά τους μνηστήρες και, μελέτησε τ' αδύνατα σημεία τους. Έπειτα οργάνωσε σε συνεργασία με τον γιο του Τηλέμαχο το σχέδιο εξόντωσης των μνηστήρων.
Ο γιος του ακολούθησε το σχέδιο πιστά. Ο τελικός σκοπός τους ήταν να παγιδέψουν σε συγκεκριμένο χώρο του παλατιού τους μνηστήρες και, αφού τους εγκλωβίσουν να τους θανατώσουν αιφνιδιαστικά, όπως και έγινε τελικά.
Ο Πρώτος μνηστήρας που εξολόθρευσε ο Οδυσσέας είναι ο Αντίνοος. Η λέξη μιλά από μόνη της, είναι η αντί-νόηση, δηλαδή αυτός που διαστρέφει την πραγματικότητα ώστε να μην σκεφτόμαστε καθαρά, για να ελέγχει την κατάσταση.
Ο δεύτερος μνηστήρας που εξολοθρεύτηκε είναι ο Ευρύμαχος. Είναι ο άνθρωπος που χρησιμοποιεί θεμιτά και αθέμιτα μέσα, είναι δεινός και αδίστακτος μαχητής.
Ο τρίτος στην σειρά που σκοτώνει ο Οδυσσέας είναι ο Αμφίνομος, αυτός είναι εκείνος που διαστρεβλώνει τον νόμο αλλάζει τη τάξη των πραγμάτων. Είναι επικίνδυνος διότι είναι μέσα σε όλες τις καταστήσεις.
Ο τέταρτος μνηστήρας στη σειρά που αναφέρει ο Όμηρος ότι σκότωσε ο Οδυσσέας, είναι ο Αγέλαος, είναι ο λαοπλάνος, είναι αυτός που με πλάνα λόγια μπορεί να παρασέρνει το Λαό σε επικίνδυνα σκαλοπάτια. Μπορεί μάλιστα με την βοήθεια του Αντίνοου να μετατρέψει το λαό σε κατευθυνόμενη αγέλη.
Τον τελευταίο που σκοτώνει είναι ο Λειώδης, που είχε ως επάγγελμα τη «θυοσκοπία» και την μαγεία.
Αν λοιπόν απο-συμβολίσουμε όλα τα παραπάνω και τα τοποθετήσουμε στο σήμερα θα διαπιστώσουμε ότι:
1. Ο γέρος ζητιάνος είναι ο Ελληνικός λαός, που τον νομίζουν πεθαμένο...
2. Ο Τηλέμαχος είναι τα παιδιά της Ελλάδας που διψάνε για ελευθερία και δικαιοσύνη.
3. Η Ιθάκη είναι η ΕΛΛΑΣ, η μήτρα των Ηρώων...
Οι μνηστήρες είναι προφανές το ποιοι είναι....
Αν πραγματικά θέλουμε την λύση ας ανατρέξουμε πίσω... Διότι η ιστορία επαναλαμβάνεται...
Και όπως μας δίδαξε ο Μ. Αλέξανδρος στην συνέχεια:
"ότι δεν λύνεται κόβεται"...
Ο Οδυσσέας όμως αφού οι Μνηστήρες του λεηλάτησαν το βιός του και τους σκότωσε δεν έμεινε στην Ιθάκη, γιατί έχει κάτι σημαντικό ακόμη να κάνει κι έτσι έπρεπε να φύγει για να φέρει εις πέρας την τελευταία του αποστολή ταξίδεψε στην Алматы ...
Αυτό σημαίνει πόσο σπουδαία σημασία έχει η περιοχή αυτή διαχρονικά για τις πύλες, τις αστρικές συχνότητες και τις μάχες μεταξύ του φωτός και του σκότους....
(Συνεχίζουμε με περισσότερες αποκαλύψεις...)
Δημοσίευση σχολίου
Blogger Facebook