Ο Οδυσσέας πήρε χρησμό μόλις ξεμπερδέψει με τους μνηστήρες να πάει στο Altai του Καζακστάν


Συνεχίζουμε σε σχέση με το προηγούμενο άρθρο τις αποκαλύψεις..

Επαναλαμβάνουμε  πως αναφερόμαστε μόνο στους Έλληνες με πυγμή κι όχι σε Ελληνόφωνες και φυσικά ...
 Ότι κι αν διαβάζετε παρακάτω μελετήστε το και ψάξτε το πολύ καλά...



Ο Τειρεσίας από τον κάτω κόσμο ορίζει στον Πολυμήχανο Οδυσσέα δύσκολη και επίπονη πλην όμως αναγκαία αποστολή:


... αὐτὰρ ἐπὴν μνηστῆρας ἐνὶ μεγάροισι τεοῖσι
κτείνῃς ἠὲ δόλῳ ἢ ἀμφαδὸν ὀξέι χαλκῷ,
ἔρχεσθαι δὴ ἔπειτα λαβὼν ἐυῆρες ἐρετμόν,
εἰς ὅ κε τοὺς ἀφίκηαι οἳ οὐκ ἴσασι θάλασσαν
ἀνέρες, οὐδέ θ᾿ ἅλεσσι μεμιγμένον εἶδαρ ἔδουσιν:
οὐδ᾿ ἄρα τοί γ᾿ ἴσασι νέας φοινικοπαρῄους

οὐδ᾿ ἐυήρε᾿ ἐρετμά, τά τε πτερὰ νηυσὶ πέλονται.
σῆμα δέ τοι ἐρέω μάλ᾿ ἀριφραδές, οὐδέ σε λήσει:
ὁππότε κεν δή τοι συμβλήμενος ἄλλος ὁδίτης
φήῃ ἀθηρηλοιγὸν ἔχειν ἀνὰ φαιδίμῳ ὤμῳ,
καὶ τότε δὴ γαίῃ πήξας ἐυῆρες ἐρετμόν,

ῥέξας ἱερὰ καλὰ Ποσειδάωνι ἄνακτι,
ἀρνειὸν ταῦρόν τε συῶν τ᾿ ἐπιβήτορα κάπρον,
οἴκαδ᾿ ἀποστείχειν ἔρδειν θ᾿ ἱερᾶς ἑκατόμβας
ἀθανάτοισι θεοῖσι, τοὶ οὐρανὸν εὐρὺν ἔχουσι,
πᾶσι μάλ᾿ ἑξείης. θάνατος δέ τοι ἐξ ἁλὸς αὐτῷ...
(Οδύσσεια: Ραψωδία λ, 119-134)

Μετάφραση:


"... Κι ως τους μνηστήρες στο παλάτι σου με κοφτερό σκοτώσεις
χαλκό, με δόλο ξεπλανώντας τους για κι ανοιχτά, το δρόμο 
πάρε μετά, κουπί καλάρμοστο στο χέρι σου κρατώντας, 
σε ανθρώπους ως να φτάσεις, θάλασσα που δεν κατέχουν τι είναι, 
κι ουδέ ποτέ με αλάτι αρτίζουνε τα φαγητά που τρώνε,
κι ουδέ καράβια αλικομάγουλα ποτέ αγνάντεψαν, 
μήτε κουπιά καλάρμοστα, 
που ως φτερούγες δρομίζουν τα καράβια.

Σου λέω και το σημάδι ξάστερα και θα το δεις κι ατός σου:
Σα σε ανταμώσει εκεί στη στράτα σου κανένας πεζολάτης
και λιχνιστήρι πει στον ώμο σου πως κουβαλάς τον ώριο, 
στο χώμα τότε το καλάρμοστο να μπήξεις λέω κουπί σου,

κι αφού θυσίες προσφέρεις πάγκαλες στο ρήγα Ποσειδώνα,
κριάρι και κάπρι λατάρικο και ταύρο σφάζοντας του,
γύρισε πίσω στην πατρίδα σου, και πρόσφερε θυσίες
μεγάλες στους θεούς, που αθάνατοι τα ουράνια πλάτη ορίζουν,
σε όλους γραμμή. Κι ακόμα ο θάνατος γλυκός, γαλήνιος θα 'ρθει..."

Έτσι το πραγματικό ταξίδι του ήρωα αρχίζει από τη στιγμή που έρχεται σε επαφή με τον κόσμο των νεκρών...!! 

Ας δούμε όμως κάποιες λεπτομέρειες σε λέξεις-κλειδιά πριν συνεχίσουμε:


ἅλς, θάλασσα, πόντος, πέλαγος, ὠκεανός εἶναι οἱ κύριοι ὅροι ποὺ χρησιμοποῦμε γιὰ τὴ θάλασσα, μὲ διαφοροποιήσεις καὶ ἀποχρώσεις ἐννοιῶν (π.χ. ἀνοιχτὴ θάλασσα). 

Ἡ ρίζα ΣΑΛ- (λατινικὸ sal-) σημαίνει ἅλας, ἁλάτι ἐξ οὗ καὶ ἅλ-μη, ἁλιεύς. 

Εἶναι τὸ εἷδαρ τὸ μεμιγμένον ἅλεσσι τοῦ Ὁμήρου, τὸ ἁλμυρὸ ὕδωρ καὶ κατ᾿ ἐπέκτασιν ἡ θάλασσα, κυρίως ἡ παρὰ τὴν ξηρὰ θάλασσα, ἡ προσάκτιος, τὸ ἀκροθαλάσσι, ἡ παρ-αλία, ἡ ἀκτή. 

Το έρετμόν ( ἐρέσσω) = ή κώπη, τό κουπί.
Τό εύήρες  έρετμόν είναι τό καλώς προσαρμοσμένο, εύκολοχείριστο, τό βολικό κουπί (ρίζα ΕΡ-).

Το έρετμόν έχει ρίζα -ΕΡ- με το "Ε" που είναι στα κλειδιά του Πυθαγόρα Αυτοκράτορας με αριθμό 5 (πεντάκτινο αστέρι) και ιερογλυφικό τα κέρατα  και το "Ρ" που σημαίνει Ήλιος (Άστρο).

Η λέξη Άλας δηλαδή το Αλάτι με αντιστροφή των γραμμάτων γίνεται Αλτάι κι αν προσθέσουμε το γράμμα Μ, προκύπτει η λέξη Αλτάμι. Το γράμμα Μ παρέμεινε σαν το σημαντικότερο ιερό γράμμα και στα "χρυσά κλειδιά του Πυθαγόρα" έχει ιερογλυφικό το τρίγωνο και το Τσαδάι, που οι μυημένοι εξαφάνισαν από το ελληνικό αλφάβητο, σημαίνει : ΑΣΤΡΟ. Μήπως η κρυπτογραφική αυτή επεξεργασία κατάφερε να κρύψει την παράδοση του άστρου του Μηρού και της Αργούς; 

Έτσι δίπλα από το Τρίγωνο του Διαβόλου του Ατλαντικού έχουμε τις  γραμμές της Νάσκα, που είναι μία σειρά αρχαίων γεωγλυφικών στην έρημο Νάσκα του Περού. Αλλά και δίπλα από μια άλλη γήινη Στύγα, όπως θα δούμε παρακάτω, έχουμε τις γραμμές Nazca του Καζακστάν.
Δεν είναι τυχαίο πως οι Έλληνες ήρωες ταξίδεψαν με ηλιακά άρματα μέχρι την Ιαπωνία και την Κίνα.
Η Ιαπωνία βρίσκεται κοντά στο τρίτο γεωδαιτικό σημείο, την Τάφρο του Ραμάπο (τρίγωνο Διαβόλου) ή δε Κίνα, Μογγολία και Καζακστάν κλείνει την μαγνητική γραμμή, που ενώνει το Ραμάπο με το δίαυλο που βρίσκεται στο ρήγμα της Ερυθράς.


Οι ίδιοι οι Ρώσοι υποστηρίζουν ότι οφείλουν τον πολιτισμό τους σε ουράνιους ανθρώπους, που ταξίδευαν με διαστημόπλοια και είχαν εγκατασταθεί στην έρημο Γκόμπι. Στην Γκόμπι και στους πρόποδες των Ιμαλαίων βρέθηκαν αρχαίοι αστρονομικοί χάρτες μεγάλης ακρίβειας.


Στην κοιλάδα του Παζυρύκ στα βουνά Altai ή Altay, ο Ρώσος αρχαιολόγος Ρουντέκ, βρήκε το 1924, σε ύψος 1000 μέτρων, περίπου 40 Κουργκάν μέσα σε πάγους. Μερικά από αυτά που ερευνήθηκαν δείχνουν νεκρούς με περίτεχνα τατουάζ από παραστάσεις ζώων.

Αλτάι σημαίνει "χρυσό βουνό" στην τουρκική και μογγολική γλώσσα. 

Τα όρη Αλτάι είναι μια οροσειρά της Ανατολικής-Κεντρικής Ασίας και βρίσκονται εκεί όπου ενώνονται η Ρωσία, η Μογγολία και το Καζακστάν κι έχουν τις πηγές τους οι ποταμοί Irtysh και Ob. 




Το Altai είναι μια ορεινή περιοχή στα ακραία ανατολικά του Καζακστάν. 

Μήπως  η ευρύτερη περιοχή που επεκτείνεται έως το βόρειο τμήμα του Καζακστάν ήταν τόπος προσγείωσης διαστημικών σκαφών;



Τι να συμβαίνει άραγε με τις "Γραμμές Nazca" της στέπας του βόρειου καζακστάν;


Εδώ έστησαν όπως αναφέρεται στην Οδύσσεια κωδικοποιημένα: το βολικό κουπί;;;;




Δορυφορικές εικόνες από μια απομακρυσμένη και άδεντρη βόρεια στέπα, αποκαλύπτουν στο χώμα κολοσσιαία γεωμετρικά σχήματα, τετράγωνα, σταυρούς, γραμμές και δαχτυλίδια στο μέγεθος αρκετών ποδοσφαιρικών γηπέδων, αναγνωρίσιμα μόνο από πολύ ψηλά. Το παλαιότερο από αυτά υπολογίζεται ότι δημιουργήθηκε πριν από 8000 χρόνια.




Οι Γραμμές Nazca του Καζακστάν




Τα γεωγλυφικά αυτά είναι 8.000 ετών και κατασκευάστηκαν από πήλινα ανάχωμα. Οι αρχαιολογικές ανασκαφές έφεραν στο φως τα ερείπια των δομών και των εστιών στα geoglyphs, γεγονός που υποδηλώνει ότι πραγματοποιήθηκαν τελετές  εκεί. 





Το 2007 ένας οικονομολόγος από το Καζακστάν ανακάλυψε τυχαία μέσω του Google Earth γεωμετρικές φιγούρες στο έδαφος της χώρας του. 







Έτσι, η NASA πριν 3 χρόνια εξέφρασε μεγάλο ενδιαφέρον για τα τεράστια  γεωγλυφικά που είναι διασκορπισμένα σε όλη τη στέπα του βόρειου Καζακστάν. 




Και παρέθεσε εικόνες από τα γεωγλυφικά αυτά: ανάμεσα στα 260 σχήματα ξεχωρίζουν κάποια που μοιάζουν με κύκλους, ενώ σε ένα άλλο σημείο εμφανίζονται κατασκευές που μοιάζουν με σβάστικες. 




Ένα άλλο γεωγλυφικό σχηματίζει ένα τεράστιο τετράγωνο, οι αντίθετες γωνίες του οποίου ενώνονται διαγώνια.





Τα σχήματα είναι ορατά μόνο από ψηλά και το μέγεθος κάποιων εξ’ αυτών ξεπερνά κατά πολλές φορές το αντίστοιχο ενός γηπέδου ποδοσφαίρου ή ακόμη κι απ’ αυτό της Μεγάλης Πυραμίδας του Χέοπα στην Γκίζα της Αιγύπτου.





Επιπλέον η ΝΑSΑ προχώρησε το 2015 στη σύσταση μιας ομάδας, που σε συνεργασία με αρχαιολόγους θα μεταφερθούν στην επίμαχη περιοχή, προκειμένου να αναλύσουν -και αν γίνεται, να επιλύσουν- τη νέα αυτή ανακάλυψη.





Σήμερα λοιπόν οι επιστήμονες θέτουν τα ερωτήματα: 
Ποιος έδωσε εντολή να κατασκευαστούν αυτά;
ποιος και γιατί εκπόνησε τέτοια σχέδια;





(Συνεχίζουμε με περισσότερες αποκαλύψεις...)

Δημοσίευση σχολίου

Blogger