Από τη μία είναι οι Τούρκοι που κλιμακώνουν την ένταση στο Αιγαίο και από την άλλη είναι το μίσος και η αηδία που νιώθει μεγάλη μερίδα των Ελλήνων πολιτών για τους κυβερνώντες-ειδικά για όσους κυβέρνησαν τα 6 τελευταία χρόνια των μνημονίων. Μόνοι που ετούτοι εδώ το τερμάτισαν. Το μόνο που αισθάνεται ο Ελληνας είναι ότι έχει απέναντί του ένα κράτος νταβατζή που του αρπάζει το βιος του, ληστεύει τις περιουσίες του, φορολογεί ακόμη και την ανάσα που αναπνέει κι όταν πονάει βάζει φόρους ακόμη και στον πόνο του. Αηδία.

Aπό τον Βασίλη Μπόνιο

Ούτε στην Τουρκοκρατία δεν υπήρχαν τέτοιοι ξεφτιλισμένοι φόροι. Φόροι που ξεφτιλίζουν τους φορολογούμενους. Το ελληνικό κράτος δεν φορολογεί, ξεφτιλίζει ανθρώπινες προσωπικότητες. Σαν τώρα θυμάμαι τον Καμμένο να μιλάει για επενδύσεις και πως θα υπήρχαν ειδικές αφορολόγητες ζώνες σε ελληνικά νησιά, πως θα έκανε τον Σαρωνικό παράδεισο.

Μιλώντας προεκλογικά στο “Κουρδιστό Πορτοκάλι” μάς είχε πει ανάμεσα στα άλλα:

“Οι δυνατότητες που υπάρχουν στο Σαρωνικό είναι απίστευτες. Είναι η πιο ασφαλής περιοχή για καταδύσεις πχ. Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε ένα καταδυτικό πάρκο με κέντρο τις Φλέβες, το οποίο είναι το πιο ανεκμετάλλευτο νησί που περιέχει η περιοχή και πρέπει να παραμείνει έτσι. Αλλά γύρω από τις Φλέβες υπάρχει ο καλύτερος βυθός προκειμένου να γίνουν καταδυτικά πάρκα. Πας στη Φλόριντα, όπου έχουν βυθίσει ένα αντίγραφο του Χριστού του Ρίο Ντε Τζανέιρο και καταδύονται με 30 δολάρια καθημερινώς 2.000 άνθρωποι. Εάν υπάρξουν υποβρύχια μουσεία τα οποία δεν έχουν αρχαιότητες πραγματικές αλλά αντίγραφα- αντίγραφο του Παρθενώνα σε έναν κόλπο στο Σαρωνικό- ο καταδυτικός τουρισμός ο οποίος αυτή τη στιγμή δεν έχει διέξοδο να πάει πουθενά- ούτε στην Αίγυπτο, ούτε στην Ιορδανία, γιατί έχει τρελαθεί στον αέρα η Μέση Ανατολή, ούτε στα παράλια της Τουρκίας. Η Ελλάδα λοιπόν είναι καταδυτικός προορισμός. Εμείς λοιπόν κυνηγάμε, το 2005 πέρασα εγώ το πρώτο νομοσχέδιο, για να επιτραπούν οι καταδύσεις.
Κουρδιστό Πορτοκάλι>Η εμπειρία μας από το δημόσιο σαν διαχειριστή είναι πολύ αρνητική. Πως θα διαχειριστεί κάτι τέτοιο;

Πάνος Καμμένος>Δεν είναι το δημόσιο. Εγώ αυτό που βλέπω είναι το εξής: Ξέρω καλά το τι γίνεται με την κρουαζιέρα και τον τουρισμό. Λοιπόν, ο μονός ο espresso εδώ που καθόμαστε τώρα και κάνουμε τη συνέντευξη έχει 3 ευρώ. Ο Αυστριακός τουρίστας που θα έρθει από τη Βιέννη, στο Zacher θα τον πληρώσει 1,20. Εδώ λοιπόν βλέπουμε ότι αντί να φέρουμε τον τουρίστα και να τον κρατάμε στην Ελλάδα, το διώχνουμε. Η Ελλάδα μπορεί να γίνει ένας τουριστικός προορισμός που δεν είναι μόνο για 2 μήνες αλλά να γίνει παράλληλα και ένας οικονομικός παράδεισος. Οπως είναι η Καραϊβική για τους Αμερικάνους όπου πάνε και ψωνίζουνε: Yπάρχουν ειδικές ζώνες όπου αλλού είναι φτηνά τα καλλυντικά, αλλού είναι φτηνά τα κοσμήματα, αλλού είναι φτηνά τα ρούχα.  H Ελλάδα μπορεί να μετατραπεί όλη- η παραμεθόριος και η νησιωτική Ελλαδα- σε έναν οικονομικό παράδεισο. Από την κρουαζιέρα έρχονται εκατομμύρια άνθρωποι πλέον. Ο μόνος προορισμός που έχει μείνει ανοικτός- εκτός πολέμου- είναι η Ελλάδα. Αντί λοιπόν να έρχεται ο τουρίστας και να κατεβαίνει να ψωνίζει ένα μαχαίρι κρητικό και ένα μικρό κουτάκι μέλι, γιατί να μην ανοίξουμε πάλι τα κοσμηματοπωλεία, όπως ο Ζολώτας και ο Λαλαούνης, ή ο Σιστοβάρης που πουλούσε γούνες, ή όλοι οι καταπληκτικοί γουνοποιοί της Καστοριάς, και να έρχονται εδώ πέρα με πολύ χαμηλή φορολογία και οι τουρίστες να ψωνίχουνε με κάτω από το 50% της αξίας που θα  αγοράζανε από την πατρίδα τους.
Το ίδιο με τα νησιά. Αυτή τη στιγμή η Ελλάδα είναι μέσος σταθμός στην κρουαζιέρα. Δηλαδή αντί να ξεκινάνε από εδώ και να καταλήγουνε εδώ, έρχονται εδώ απλώς και κατεβαίνουνε και κάνουν μία επίσκεψη στα νησιά. Για να γίνει προορισμός θα πρέπει να γίνουν υποδομές. Μου λέτε για το δημόσιο. Θα σας πω για τον ιδιώτη. Πάνε αυτή τη στιγμή να πουλήσουνε όλα τα αεροδρόμια της χώρας στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης με έναν Έλληνα μεσολαβητή. Το αποτέλεσμα θα είναι ότι ουσιαστικά αυτός θα εξυπηρετήσει συγκεκριμένες εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και θα αποκλείσουνε φτηνές εταιρείες, όπως πχ η Ryannair. Έτσι δε θα υπάρχει φτηνό εισιτήριο να πάει κάποιος στα Χανιά. Η δική μας άποψη είναι ας αφήσουνε τα αεροδρόμια τα δημόσια να λειτουργούν όπως είναι και αν θέλουνε να δώσουνε τη δυνατότητα να κάνουν επενδύσεις, η Ελλάδα βρίσκεται σε μία καίρια θέση στον παγκόσμιο χάρτη. Ενώνει την Ασία με την Ευρώπη και την Άπω Ανατολή με την Αμερική. Όλες οι πτήσεις περνάνε από εδώ. Ας πάνε στην Κρήτη και αντί να πουλήσουν τα Χανιά, για ένα κομμάτι ψωμί, για να οικονομήσουν οι μεσάζοντες και να αποκλείσουν τις μισές αεροπορικές εταιρείες, ας δώσουνε μία δημόσια έκταση και ας κάνουνε διαγωνισμό για τη δημιουργία ενός μεγάλου αεροδρομίου διεθνούς, όπως το Dubai- όπου θα το κάνουμε και οικονομικό παράδεισο με φτηνές τιμές προσγείωσης, για να μπορούν να έρθουνε και να ανοίξουν όλες οι εταιρείες.
Το αποτέλεσμα ποιο θα είναι; Αντί να πηγαίνουν με ενδιάμεσο το Dubai οι Ευρωπαίοι στην Ασία ή στην Αυστραλία θα κάνουν ενδιάμεσο σταθμό την Κρήτη. Το ίδιο και αντίθετα. Από την Ασία προς την Ευρώπη ή από την Μέση Ανατολή προς την Αμερική. Αντιλαμβάνεστε ότι τότε ο επιβάτης θα επιλέξει-όπως κάνει αυτή τη στιγμή και στο Dubai- να κατέβει και να μείνει 3 μέρες στην Κρήτη.  Όταν θα μείνει στην Κρήτη 3 μέρες μπορεί να πάρει μία εσωτερική κρουαζιέρα και να επισκεφτεί και τα άλλα νησιά του Αιγαίου. Το ίδιο συμβαίνει με την παραμεθόριο. Όλα τα λεφτά από την υποδομή έχουν φύγει και έχουν πάει στην Αλβανία.
Γιατί, η αλήθεια είναι, ότι αυτοί που δουλέψανε είναι οι Αλβανοί. Οι Βορειοηπειρώτες, οι δικοί μας και οι Αλβανοί. Οι οποίοι τα πήρανε τα λεφτά και φύγανε. Πως θα γυρίσουν τα λεφτά πίσω; Για σκεφτείτε αυτή τη στιγμή αν στην Ήπειρο είχε γίνει ζώνη χαμηλής φορολόγησης, και ανοίγανε super market στο Μπουραζάνι και στην παραμεθόριο, με ηλεκτρικές συσκευές όπου οι Αλβανοί θα αγοράζανε φτηνότερα από ότι θα αγοράζανε στην χώρα τους, όλα τα λεφτά θα γύριζαν πίσω σε 6 μήνες. Το ίδιο συμβαίνει με τα Σκόπια και τη Θεσσαλονίκη, το ίδιο συμβαίνει με τον Έβρο και τη Θράκη, την Τουρκία και τη Βουλγαρία.
Εμείς διώχνουμε τα λεφτά από την Ελλάδα. Και δε χρειάζονται χρήματα για να γίνει αυτό. Χρειάζεται να κάνεις ένα φορολογικό νομοσχέδιο το οποίο να έχει συνταγματική ισχύ, όπως είναι ο νόμος για τη ναυτιλία 7575, και να πεις ότι για τα επόμενα 10 χρόνια ή φορολογία στην Ελλάδα είναι 7% και ορίζω ζώνες ανά περιοχές και σε ειδικά είδη. Για να μπορέσεις να κάνεις επισκέψεις σε όλη την Ελλάδα, σε ειδικά είδη η φορολόγηση στο 3%. Δηλαδή, νησιά της Δωδεκανήσου πχ βάζεις- όπως ήταν παλιά- ομπρέλες, αρώματα, κοσμήματα, στα νησιά του Βορείου Αιγαίου και τις Κυκλάδες βάζεις ρούχα και κάτι άλλο.
Στην Ήπειρο ηλεκτρικές συσκευές, το ίδιο για το Ιόνιο. Εάν τα κάνεις αυτά λοιπόν, μετατρέπεις την Ελλάδα σε έναν οικονομικό παράδεισο και σε έναν προορισμό όπου ο άλλος θα έρχεται για να μείνει περισσότερες μέρες και να κάνει συγκεκριμένες αγορέα.
Σε περίπτωση που αυξήσουμε τις μέρες διαμονής και διανυκτέρευσης με χαμηλό ΦΠΑ στον τουρισμό, στην εστίαση και στις μεταφορές, δηλαδή αυτή τη στιγμή στα 50 ευρώ που πληρώνει κάποιος σε ένα πλοίο της ακτοπλοΐας, τα 38 ευρώ πάνε στο κράτος ή σε κρατήσεις.  
Κάνεις λοιπόν 5% ΦΠΑ σκέτο στην ακτοπλοΐα ή στα αεροπορικά εισιτήρια και θα δώσεις τη δυνατότητα ουσιαστικά στον τουρίστα να γυρίσει όλη την Ελλάδα. Να δημιουργήσεις ειδικές συνθήκες για το θρησκευτικό τουρισμό. Εάν κάποιος πιστός αυτή τη στιγμή θέλει να έρθει στην Ελλάδα και να επισκεφτεί την Τήνο, μετά να πάει στην Πάτμο, μετά να πάει στη Σύμη και εν συνεχεία να καταλήξει στο Άγιο Όρος πρέπει να κάνει δεκαπλάσια αεροπορική απόσταση. Για να πάει από την Τήνο στην Πάτμο πρέπει να έρθει στην Αθήνα, να προσγειωθεί στο Ελ. Βενιζέλος, από το Βενιζέλος να πάει στη Ραφήνα, μία ώρα, στη Ραφήνα να περιμένει μία ώρα να πάρει το καράβι και να πάει σε άλλες δύο ώρες στην Τήνο. Ήδη κάναμε το πρώτο δρομολόγιο. Για να πάει στην Πάτμο πρέπει να ξαναγυρίσει από την Τήνο στη Ραφήνα, από τη Ραφήνα να φύγει και να πάει στον Πειραιά, από τον Πειραιά να πάρει άλλο πλοίο για να πάει στην Πάτμο μετά από 12 ώρες και αφού προσκυνήσει στην Πάτμο, το μόνο εύκολο είναι από την Πάτμο να πάει στη Σύμη γιατί εκεί άλλαξαν τα καράβια κα έβαλαν ταχύπλοα. Από τη Σύμη δε για να φτάσει στο Άγιο Όρος είναι μία κόλαση. Θα πρέπει να περιμένει 2 φορές την εβδομάδα το επιδοτούμενο δρομολόγιο από Καβάλα, Λήμνο, Λέσβο, Χίο, Σάμο και Ρόδο και αν το πετύχει το καράβι αυτό, που συνήθως έχει καθυστέρηση 14 με 15 ώρες να κάνει 7 φορές το ταξίδι που κάνει για τη Ρωσία για να φτάσει στην Καβάλα, όπου εκεί θα πρέπει να πάρει ταξί γιατί δεν υπάρχει άλλο μέσο, για να πάει στη Χαλκιδική για να επισκεφτεί το Άγιο Όρος. Εμείς δηλαδή κάνουμε τη ζωή δύσκολη των τουριστών, τους περνάμε με στίβο μάχης, για να δούνε τη χώρα μας και τους βάζουμε βαριά χαράτσια, και έτσι οι άνθρωποι φεύγουνε και δε σκέφτεται κανείς να επενδύσει…”



Αυτά μάς έλεγε προεκλογικά ο Καμμένος. Και τώρα που είναι κυβέρνηση ανεβάζει τον ΦΠΑ στο 24% και δεν υπάρχει ζωντανός οργανισμός στην Ελλάδα που να μην καταριέται μία ακόμη φορομπηχτική κυβέρνηση που έχει βιδωθεί στις πολυθρόνες και πάει γυρεύοντας να δει ανοιγμένα κεφάλια στους δρόμους και τους εαυτούς τους να εγκαταλείπουν κυνηγημένοι την Ελλάδα. Μια Ελλάδα που είναι πολύ πιθανό να ζήσει νέα Ιμια κι αυτή τη φορά δεν θα υπάρχει Κλίντον και Χόλπρουκ για να ευχαριστήσει ο Τσίπρας.Τα όσα διαδραματίστηκαν το μεσημέρι της Μεγάλης Παρασκευής ανοικτά των Οινουσσών κατέγραψε πλοίο της νατοϊκής συμμαχίας, που βρισκόταν στην περιοχή, και το οποίο δεν παρενέβη. Ωστόσο στο Πεντάγωνο θεωρούν ότι οι επιτελείς του ΝΑΤΟ στην έδρα της συμμαχίας ενημερώθηκαν από την πρώτη στιγμή.

Νωρίτερα, πάλι στην ίδια περιοχή, τουρκικά πολεμικά αεροσκάφη πέταξαν μόλις 70 μέτρα πάνω από τις Οινούσσες και τη νησίδα Κάτω Παναγιά. Πρόκειται για το έκτο επεισόδιο μέσα σε 15 μέρες, που προκαλούν οι Τούρκοι στο νησί.

Στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας και στο υπουργείο Εξωτερικών μελετούν σειρά κατευθυνόμενων δημοσιευμάτων στον τουρκικό τύπο το τελευταίο διάστημα, όπου αναφέρεται ότι 16 ελληνικά νησιά και βραχονησίδες ανήκουν στην Τουρκία και αποκαλούνται με τουρκικά τοπωνύμια.

Κατά τη διάρκεια της τελευταίας συνεδρίασης του ΚΥΣΕΑ στο Μέγαρο Μαξίμου, έγινε εκτενής συζήτηση για την τουρκική προκλητικότητα και αποφασίστηκε να συνεχιστεί η τακτική των αναχαιτίσεων για οποιαδήποτε παραβίαση τουρκικών μαχητικών. Αποφασίστηκε ταυτόχρονα να επικρατήσει ψυχραιμία, καθώς υπάρχει ο κίνδυνος ατυχήματος ή ακόμη και θερμού επεισοδίου στο Αιγαίο.

Η κυβέρνηση μετά την αθλιότητα των Υποκλοπών έδωσε γη και ύδωρ στους δανειστές, με τον ανεκδιήγητο Κατρούγκαλο να περιφέρει την ανυπαρξία του υποδυόμενος τον κομμουνιστή. Αν όλοι αυτοί έβαζαν σε video τις προεκλογικές τους δηλώσεις θα έπρεπε να είναι πολύ μαστουρωμένοι για να αντέξουν τον εαυτό τους. Το θέμα είναι ότι τα πράγματα πλέον είναι πολύ άσχημα για την Κολομβία των Βαλκανίων. Αυτό το Μνημόνιο που πάνε να υπογράψουν με μοναδικό στόχο να διασώσουν το πελατειακό κράτος και να διατηρήσουν με νύχια και με δόντια την εξουσία δεν βγαίνει με τίποτε. Μπολιάζει με μίσος τις ψυχές και παίζει με την ψυχολογία μας. Πως είναι δυνατόν η τεμαχισμένη κοινωνία να σάς δώσει 6 δις φόρους;

Που πάτε ρε τραχανοπλαγιάδες; Τι κουβαλάτε στο κεφάλι σας;
Κι αν νομίζετε ότι η δραχμή είναι η λύση (ακούγεται ότι επιστρέφουμε τον Ιούνιο), τολμήστε το για να δούμε live τις συνέπειες των πειραματισμών σας.
Και στο μεταξύ είστε τόσο κατσιαπλιάδες που ο Πολάκης θα καταλήξει στα δικαστήρια (ελπίζουμε όχι στα τουρκικά) για να λύσει τις διαφορές του με τον Γιαννόπουλο. Αμφότεροι στελέχη της ίδιας κυβέρνησης-τόσο κατσιαπλιάδες πια;
kourdistoportocali.com

Δημοσίευση σχολίου

Blogger