Το  χάπι της ευτυχίας στον αιώνα των μηχανών της   τεχνητής  εθελοτυφλίας

Οι διαφημίσεις και ο καταναλωτισμός των παιδιών της αφθονίας  οδήγησε στα μπλε χάπια της ευτυχίας.
Μαζί με την ανάπτυξη της τεχνολογίας ήλθε και η ανεξέλεγκτη αύξηση της χαπιεντολογίας.
Απειράριθμα χάπια φαρμακευτικών παραφαρμακευτικών  πολυεθνικών εταιριών.
Πολλαπλά  χάπια, σωληνάκια και βαζάκια.
Τι υπόσχονται;
Τα πάντα και πραγματοποιούν ελάχιστα, σαν τις προεκλογικές υποσχέσεις των κομματικών φατριών.
Χάπια για να γελάσεις, να κλάψεις, να κοιμηθείς, να ξυπνήσεις, να  χασμουρηθείς και, διαφημίσεις, αναπόσπαστο μέρος  της σύγχρονης ζωής, σε δόσεις αυτούπνωσης.
Χάπια αντιαγχωτικά, αντιφλεγμονώδη, αντικαταθλιπτικά.
Χάπια, βιταμίνες, κρέμες, αντιρυτιδικές, αναπλαστικές, αντηγηραντικές.
Ο σύγχρονος άνθρωπος, είναι ένας  homo ΧΑΠΙ, χωρίς χάπι εντ, έχασε την επαφή του με την φύση, με τον εαυτό του, δεν την είχε ποτέ και αναζητά την ασφάλεια στα πολλά μπουκαλάκια που στο σπίτι του κρατά.
Οι εταιρείες έχουν πάντα  μια λύση στο πρόβλημα που τον απασχολεί  και ένα  «βιταμινόλ» για τον καθένα.
Η  μόνη λύση που δεν μπορούν να  δώσουν είναι  μία και μοναδική.
Η βλακεία, ως παράγων του ανθρωπίνου βίου παραμένει αλήθεια,  μία και μοναδική,  για  να την θεραπεύσουν.
Το μόνο χάπι που αποφεύγει ο άνθρωπος είναι το κόκκινο.
Γιατί η αλήθεια για αυτό που θα αντικρίσει, τον φοβίζει πολύ μέσα στην έρημο του πραγματικού
ενός κόσμου πλασματικού σιλικονούχου και  εικονικού.
Στο τέλος του 20 ου αιώνα, ο Νίο αποφασίζει να πάρει ένα μόνο χάπι, το κόκκινο, και αρχίζει να βλέπει καθαρά με την όραση που αποκτά.
Ο Μορφέας του λέει:
Πρώτη φορά βλέπεις έτσι , δεν έχεις ξαναχρησιμοποιήσει τα μάτια σου.
Τι βλέπει ο  Νίο;
Βλέπει την ενέργεια, όπως στο  σύμπαν ρέει κάθε φορά που  που τα πράγματα , αντικείμενα υποκείμενα, ορά.
Η επιλογή του κόκκινου χαπιού είναι μια δύσκολη επιλογή και για λίγους.
Είναι η επιλογή της γνώσης.
Θέλει να ξέρει.
Οι περισσότεροι  ακολουθούν το μπλε  χάπι.
Δεν θέλουν να ξέρουν, θέλουν μόνο την άγνοια της ευτυχίας, την μακαριότητά της.
Ας είναι έτσι, και γα τους μεν και για τους  δε.

Όσο υπάρχουν διαφημίσεις , εταιρείες ,χρηματιστήρια, κέρδος και ζημία, η προπαγάνδα ,  ροζ , κίτρινη και γκρί, καλά κρατεί, μακριά από του Εαυτού,  την Αλήθεια

Αστραία
06 04 2016

Δημοσίευση σχολίου

Blogger