Διαμαρτυρόμενες για την εξάπλωση της ρητορικής μίσους του Facebook , 20 μεγάλες εταιρείες αποφάσισαν να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από την πλατφόρμα του, ανταποκρινόμενες στο κάλεσμα της δράσης #StopHateforProfit .

Ανάμεσα τους η coca cola , η Levi Strauss, η Unilever, η Magnolia Pictures, το πρώτο στούντιο του Χόλιγουντ που παίρνει αυτή την απόφαση και τα  Starbucks. Την ίδια απόφαση έλαβε και ο κολοσσός των τηλεπικοινωνιών, η αμερικανική Verizon, η οποία για τον ίδιο λόγο έχει αποσύρει τις διαφημίσεις της και από το YouTube.

Η δράση ξεκίνησε από ομάδες ακτιβιστών την περασμένη εβδομάδα και αποτελούσε ένα κάλεσμα προς τις μεγάλες εταιρείες να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από το Facebook. Και η ανταπόκριση ήταν πέραν κάθε προσδοκίας.

Η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωσε όπου αναφέρει: «σεβόμαστε βαθιά την απόφαση κάθε εταιρείας και παραμένουμε δεσμευμένοι στη σημαντική εργασία του να αφαιρέσουμε τη ρητορική μίσους και να παράσχουμε σημαντικές πληροφορίες για εκλογές. Οι συζητήσεις μας με τους ανθρώπους του μάρκετινγκ και τις οργανώσεις ακτιβιστών αφορούν στο πώς, όλοι μαζί, μπορούμε να γίνουμε μία δύναμη για το καλό».


πηγή://crashonline.gr

Tο iokh.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish δεν θα δημοσιεύονται ενώ το iokh.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δημοσίευση σχολίου

Blogger