“Διέρρευσε” πως μια αποκαλυπτική κατάθεση έχουν στα χέρια τους οι ανακρίτριες που χειρίζονται την έρευνα για την υπόθεση της Χρυσής Αυγής. Λένε μάλιστα πως πρόκειται για μάρτυρα που θεωρείται πρόσωπο κλειδί αφού υπήρξε υποψήφιος βουλευτής με το κόμμα της Χρυσής Αυγής αλλά και 
επιστημονικός συνεργάτης στη Βουλή. Σύμφωνα με τις “διαρροές” ο μάρτυρας εμφανίστηκε αυτοβούλως στις δικαστικές αρχές ισχυρίστηκε ότι δέχεται απειλές από τη στιγμή που αποφάσισε να διαχωρίσει τη θέση του και μίλησε για όλους και για όλα φροντίζοντας βέβαια να τηρήσει αποστάσεις από ενδεχόμενες αξιόποινες πράξεις που θα τον έβαζαν σε περιπέτειες. Μάλιστα, για να ενισχύσει τους ισχυρισμούς του προσκόμισε τις δικαστικές αρχές το κινητό του τηλέφωνο ζητώντας να γίνει άρση απορρήτου για τις κλήσεις και τα sms αλλά και να γίνουν μέρος τις δικογραφίας οι φωτογραφίες αλλά και τα βίντεο που έχει καταγράψει.

Διαβάστε απόσπασμα της κατάθεσης:

-Ήμουν μέλος από το 2005 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2013. Μετείχα ως υποψήφιος στις Εθνικές εκλογές Μαΐου και Ιουνίου του 2012. Η ιδεολογία του Λαϊκού Συνδέσμου Χρυσή Αυγή είναι ο Εθνικοσοσιαλισμός. Στη ΧΑ μπήκα με πλήρη συνείδηση της ξεκάθαρα εθνικοσοσιαλιστικής ιδεολογίας της , της οποίας θερμός θιασώτης ήμουν και εγώ.
- Η Χρυσή Αυγή αγωνίζεται για την επικράτηση των ιδεών και αρχών του Εθνικοσοσιαλισμού και συνακόλουθα για τη δημιουργία ενός Εθνικοσοσιαλιστικού Κράτους με σημείο αναφοράς τη μεσοπολεμική Γερμανία. Τελικός σκοπός είναι η δημιουργία ενός μονοκομματικού καθεστώτος στο οποίο κράτος και κόμμα θα ταυτίζονται και το πρώτο θα τελεί υπό τις εντολές του δεύτερου. Η επικράτηση του καθεστώτος αυτού θα γινόταν με την εξάπλωση και τη διάδοση των ιδεών του κόμματος στην κοινωνία και με την κατά το μέτρο του δυνατού διείσδυση σε κρατικούς θεσμούς, δηλαδή στην αστυνομία και τον στρατό.
ΕΡ: Ποιές ήταν οι μέθοδοι πραγματοποίησης αυτού του στόχου;
ΑΠ: Εκτός από τις συνηθισμένες μεθόδους που χρησιμοποιούν όλα τα κόμματα , δηλαδή την χρήση προπαγανδιστικού εντύπου και ηλεκτρονικού κομματικού υλικού, πολλές φορές η βία ήταν το μέσο για την πραγμάτωση των σκοπών. Για παράδειγμα από τη στιγμή που το κράτος, όπως θα επιθυμούσε η ΧΑ δεν προέβαινε σε απέλαση των μεταναστών κάθε μέσο που θα τους έκανε τη ζωή δύσκολη , όχι απλά ηταν ανεκτό αλλά επιβαλλόταν για το καλό του έθνους.
-….Δεν ήμουν ποτέ παρών να δοθεί ρητή εντολή για επίθεση πλην όμως υπήρχε η γενικότερη άποψη ότι όταν εμείς επιτεθούμε σε αλλοδαπούς όχι μόνο δε θα υφιστάμεθα οποιαδήποτε συνέπεια αλλά αντίθετα θα επιβραβευόμασταν. Εξάλλου οι επιθέσεις αυτές αποτελούσαν ένα είδος παρασήμου.
-Για να μετέχεις σε βίαιες ενέργειες πρέπει πρώτα να ενταχθείς σε έναν πυρήνα για να έχεις την κάλυψη των στελεχών ΧΑ. Η Ιεραρχία ήταν το μέλος στον πυρηνάρχη, ο πυρηνάρχης στον περιφερειάρχη , αυτός αν είναι μέλος Πολιτικού Συμβουλίου απευθείας στον αρχηγό, αν δεν είναι σε κάποιο μέλος του Π.Σ και εκείνος θα απευθυνόταν στον αρχηγό.
-ΕΡ: Για τις δηλώσεις Μιχαλολιάκου κι στελεχών πως καταδικάζουν κάθε μορφή βίας, τι λέτε;
ΑΠ: Θεωρώ αστείο ακόμα και να απαντήσω στην ερώτηση αυτή. Είναι εντελώς υποκριτικό.

-Υπάρχει οπτικοακουστικό υλικό από κάθε δράση της ΧΑ το οποίο φαίνεται ως αναμνηστική αποτύπωση μεταξύ συναγωνιστών, όπως μας παρουσιαζόταν , αλλά ουσιαστικά χρησίμευε πως μέσο φακελώματος και οιονεί εκβιασμού.
-Τα δόκιμα μέλη κατηχούνταν στην υπεροχή της λευκής φυλής ένατι των υπολοίπων, στο μίσος των Εβραίων και γενικότερα στην ανωτερότητα του ελληνικού έθνους και εν γένει στις αρχές , αξίες και αντιλήψεις του εθνικοσοσιαλισμού.
-Τόσο ο αγκυλωτός σταυρός όσο και ο χαιρετισμός με προτεταμένη τη δεξιά αποτελούν σύμφωνα με τη ΧΑ πολιτιστική κληρονομία της πατρίδας μας , ωστόσο η συντριπτική πλειοψηφία αν όχι όλοι μέσα στη ΧΑ, γνωρίζουν πως χρησιμοποιούνται σε απευθείας σύνδεση με την Εθνικοσοσιαλιστική Γερμανία.

ΕΡ: Οι απόψεις αυτές ισχύουν μέχρι σήμερα, ή όπως λένε οι Μιχαλολιάκος και Παπάς, αποτελούν αντιλήψεις της νεότητάς τους;
ΑΠ: Όλες οι αντιλήψεις της ΧΑ σε κάθε επίπεδο , πολιτικό και κοινωνικό παραμένουν αναλλοίωτες από την ημέρα της ιδρύσεως τους μέχρι σήμερα. Ένα κόμμα σαν τη ΧΑ δεν αλλάζει ιδέες σαν τα πουκάμισα.
-Δεν συμμετείχα σε βίαιες ενέργειες. Ωστόσο δεν υπήρχε στο πρόσωπό μου εξαναγκασμός , γιατί ο ρόλος μου ήταν διαφορετικός. Ωστόσο γνώριζα πολύ καλά από άλλες περιπτώσεις το τι συνέπειες θα είχε για μένα τυχόν εκδήλωσης παραμικρής υπόνοιας αποστασιοποιήσεως… Η συμμετοχή μου ήταν λανθασμένη αλλά συνειδητή.

-Ζήτησα εγγράφως τον Ιούνιο 2013 την απεμπλοκή μου από τον Γενικό Γραμματέα. Μου απάντησε με sms η Ουρανία Μιχαλολιάκου, ότι ο Γενικός Γραμμτέας δεν το επιθυμεί. Σας προσκομίσω το τηλέφωνο μου. Από εκείνη την ημέρα και έπειτα έγινα συστηματικά δέκτης κάθε είδους απειλών για τη ζωή μου και ενός αμείλικτου ψυχολογικού πολέμου.

-Έχει ήδη ξεκινήσει μια προσπάθεια αμφισβήτησης της ψυχικής μου υγείας προκειμένου να με αποδομήσουν ως προσωπικότητα. Ανάλογες τακτικές και μεθοδεύσεις, κοινωνικής εξόντωσης το λιγότερο, έχουν ακολουθήσει κάθε αποχώρηση μέλους ακόμα και επιφανών στελεχών της ΧΑ, όπως του Περίανδρου, Μπίμπου, Ζαφειρόπουλου και άλλων λιγότερα επωνύμων.

ΕΡ: Γιατί παρακινηθήκατε να φύγετε; Συνετέλεσε η δολοφονία του Παύλου Φύσσα;
ΑΠ: Δεν μου έκανε εντύπωση η παραπάνω δολοφονία. Όταν διεπράχθη το έγκλημα του Παύλου Φύσσα ήδη βρισκόμουν σε μια κατάσταση απειλών για τη δική μου ζωή. Ως εκ τούτου είχα ήδη αποφασίσει την αποχώρησή μου αναζητώντας τον κατάλληλο τρόπο και χρόνο.

ΕΡ: Ποιά είναι η έννοια του αρχηγού στη ΧΑ;
ΑΠ: Στη ΧΑ η πίστη στον αρχηγό εκφεύγει του προσώπου του και ανάγεται σε ένα επίπεδο μεταφυσικής. Πρόκειται για τη λατρεία στον ίδιο το θεσμό του αρχηγού και επί της ουσίας για την εκδήλωση της απόφασης ενός προσώπου να θέσει όλη του την ύπαρξη υπό τις εντολές του. Τόσο του ιδίου όσο και των προσώπων που αυτός καθορίζει.

ΕΡ: Ο αρχηγός έχει εποπτεία και γνώση των δράσεων των μελών;
ΑΠ: Έχει πλήρη εποπτεία υπό την έννοια ότι οι άνθρωποι που έχουν την εξουσία να οργανώσουν το οτιδήποτε είναι άνθρωποι απολύτως πιστοί στον αρχηγό και δεν διανοούνται να κάνουν κάτι πέρα από τις εντολές του. Όχι λόγω φόβου για τυχόν συνέπειες αλλά λόγω της απόλυτης πίστης τους.

-Οι άνθρωποι στη ΧΑ δεν ενδιαφέρονται για χρήματα και αξιώματα αλλά μόνο για την επικράτηση της ιδέας τους. Το κράτος ήταν για μας ο κομματικός μηχανισμός της ΧΑ. Από κει ακριβώς πηγάζει και η αντίληψη για αγώνα με σκοπό όχι μια κυβερνητική μεταβολή αλλά μια πολιτειακή μεταβολή.





http://ksipnistere.blogspot.gr

Δημοσίευση σχολίου

Blogger