Πόσους Στεριώτες χρειάζεται το Δημόσιο σε θέσεις γραφείου τύπου-δημοσίων σχέσεων κρατικών και ημικρατικών 
οργανισμών, ώστε να κατασπαταληθούν ετησίως εκατομμύρια ευρώ προς τα ΜΜΕ;

Σε όλους τους φορείς που ελέγχονται από το δημόσιο θα συναντήσει κανείς "πρόσωπα -κλειδιά" για την ροή του χρήματος στα ΜΜΕ, όπως είναι ο επικεφαλής Επικοινωνίας της ΔΕΗ.

Ενός μονοπωλιακού Οργανισμού ο οποίος από το 2012 ως το 2014 σκόρπισε 5 εκατομμύρια ευρώ στα ΜΜΕ για να διαφημίσει το ρεύμα!

Ετσι όπως θα διαπιστώσετε ο κος Κίμων Στεριώτης σε συνεργασία με την εταιρία ΒΟLD (και το O.K. των Διοικήσεων) μοίρασαν σε ισχνής κυκλοφορίας εφημερίδες, ασήμαντης ακροαματικότητας ραδιοφωνικούς σταθμούς, κανάλια χαμηλής τηλεθέασης και sites ασήμαντης επισκεψιμότητας, 5 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που μεταφράζεται σε παροχή ρεύματος σε χιλιάδες φτωχόσπιτα σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Αναρωτιέται κανείς γιατί δεν έχει σπεύσει ακόμη Εισαγγελέας στην ΔΕΗ ώστε να ερευνήσει την ροή του χρήματος στα ΜΜΕ-ενός ποσού που καταβάλουν οι Ελληνες πελάτες και φορολογούμενοι.

Τι περιμένει ο κος Λαφαζάνης και δεν στέλνει διαχειριστικό έλεγχο στον οργανισμό;

ΠΗΓΗ

Δημοσίευση σχολίου

Blogger
  1. https://www.blogger.com/blog-this.g?u=http://irotsolomiti.blogspot.com/2015/04/blog-post.html?spref%3Dbl&n=+SOS:+%CE%99%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1+%CE%91%CF%80%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B5%CE%B9+%CE%95%CE%BE%CF%89%CE%B3%CE%AE%CE%B9%CE%BD%CE%BF+%CE%88%CE%BC%CE%B2%CF%81%CF%85%CE%BF&t

    ΑπάντησηΔιαγραφή