Στο υποτιθέμενο έως τώρα επίσημο χρέος της Ελλάδας ως γνωστόν περίπου τα 233 δισεκατομμύρια υπεξαίρεσαν οι τράπεζες. Διότι πήραν τα χρήματα αυτά με την αιτιολογία ως "απρόβλεπτη αλλαγή συνθηκών" με σκοπό να δοθούν τα χρήματα αυτά στην ελληνική οικονομία και, ουδέποτε έγινε κάτι τέτοιο από την μεριά των τραπεζών.

Τα χρήματα αυτά ρευστοποιήθηκαν με ΦΕΚ σε σειρά Β, από το 2010 έως το 2015, αλλά δεν πήγαν ποτέ στην οικονομία της Ελλάδος.

Πληροφοριακά,  οι τράπεζες με την υπογραφή του πρώτου μνημονίου το 2010 με τον Ν. 3845, πήραν αρχικά 15  δισεκατομμύρια. Τότε που τα διεθνή μέσα έλεγαν τους Έλληνες τεμπέληδες και απατεώνες.

Τον Σεπτέμβριο του 2010,  βάση του Ν. 3872 δόθηκαν στις τράπεζες άλλα 25  δισεκατομμύρια. Τον Μάιο του 2011 έδωσαν άλλα περίπου 30  δισεκατομμύρια.
Συνολικά οι τράπεζες πήραν μέχρι σήμερα 233  δισεκατομμύρια, δίχως να ρίξουν ούτε ένα ευρώ στην ελληνική αγορά και, με την κάλυψη των κυβερνήσεων διέλυσαν την οικονομία της χώρας αυξάνοντας το δημόσιο χρέος.

Το δημόσιο χρέος της χώρας αυξήθηκε κατά 23  δισεκατομμύρια με τα ομόλογα των τραπεζών και κατόπιν αυξήθηκε αλλά 73 δισεκατομμύρια που πήραν οι τράπεζες. Ωστόσο εκκρεμούν άλλα 160  δισεκατομμύρια που πήραν οι τράπεζες και δεν έχουν μπει ακόμη στο χρέος. Φανταστείτε τι έχει να γίνει αργότερα... 

(Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες ΕΔΩ και ΕΔΩ )


ΜΕΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 2015 ΟΠΟΥ ΤΟ «ΟΧΙ»  ΕΓΙΝΕ  «ΝΑΙ» ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ  Γ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΛΕΥθΕΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ.


Δηλαδή, πέρασε ο Νόμος 4336/2015 - ΦΕΚ 94/Α/14-8-2015, όπου άλλοι θα αποφασίζουν για μας και, φυσικά πάνω από όλα τα τραπεζικά ιδρύματα να έχουν εξασφαλιστεί. 
Ας δούμε ενδεικτικά από τον Ν. 4336 τα παρακάτω :


 3. Διασφάλιση της χρηματοπιστωτικής σταθερότητας

".... Θα αναληφθούν όλες οι αναγκαίες δράσεις πολιτικής για τη διασφάλιση της χρηματοπιστωτικής σταθερότητας και την ενίσχυση της βιωσιμότητας του τραπεζικού συστήματος. Δεν θα πρέπει να ληφθούν από τις αρχές μονομερή φορολογικά ή άλλα μέτρα πολιτικής, τα οποία θα υπονόμευαν τη ρευστότητα, τη φερεγγυότητα ή τη μελλοντική βιωσιμότητα των τραπεζών. Κάθε, νομοθετικό ή άλλο, μέτρο που λαμβάνεται κατά τη διάρκεια της περιόδου του προγράμματος, το οποίο ενδέχεται να έχει αντίκτυπο στις τραπεζικές συναλλαγές, τη φερεγγυότητα, τη ρευστότητα, την ποιότητα των περιουσιακών στοιχείων κ.λπ., θα πρέπει να λαμβάνεται σε στενή διαβούλευση με την ΕΕ / την ΕΚΤ / το ΔΝΤ και, κατά περίπτωση, τον ΕΜΣ...."


Διακυβέρνηση των τραπεζών


"... Η κυβέρνηση δεν θα παρεμβαίνει στη διαχείριση, τη λήψη αποφάσεων και τις εμπορικές πράξεις των τραπεζών που θα συνεχίσουν να λειτουργούν αυστηρά βάσει των αρχών της αγοράς. Τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων και τα ανώτατα διευθυντικά στελέχη των τραπεζών θα διορίζονται χωρίς κρατική παρέμβαση. Οι διορισμοί αυτοί θα γίνονται με βάση τη νομοθεσία της ΕΕ και τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές, λαμβάνοντας υπόψη τους ειδικούς κανόνες που περιλαμβάνονται στον νόμο για το ελληνικό ΤΧΣ όσον αφορά τα δικαιώματα των ιδιωτών μετόχων που συμμετείχαν στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου των τραπεζών βάσει του υφιστάμενου πλαισίου. Το ελληνικό ΤΧΣ εξασφαλίζει μέσω των τροποποιημένων συμφωνιών πλαισίου σχέσεων ότι από το οικονομικό έτος 2016 οι συμβάσεις των εξωτερικών ελεγκτών με τις τράπεζες θα καλύπτουν το πολύ πέντε συναπτά έτη...."



ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΤΩΝ 350 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΕΩΣΑΝ. ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 675 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ 
(675,088,655,321 €) 




ΜΑΛΙΣΤΑ Ο 
ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ / ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΤΟΥΣ 2015 / ΣΕΛΙΣ 14 - 16 ΑΝΑΦΕΡΕΙ :

https://www.elsyn.gr/sites/default/files/book_files/diadilosi2015.pdf








 ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΩΘΕΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ:

Τα  675.088.655.321,21€ όπως προκύπτει δεν γνωρίζουν ούτε ποιοι είναι οι φορείς, οι οποίοι συµµμετείχαν στον εν λόγω βραχυπρόθεσμο δανεισμό, ούτε που διοχετεύτηκε η ρευστότητα που προκλήθηκε από αυτές τις πράξεις:


« Τα πιστωτικά έσοδα (δανεισμός) παρουσιάζουν αύξηση, σε σχέση µε τα προϋπολογισθέντα, κατά € 675.088.655.321,21, ανερχόμενα συνολικά σε €771.074.655.321,21. ……………….. Εν προκειµένω, πάντως, δεν προκύπτουν µε ακρίβεια ούτε οι φορείς, οι οποίοι συµµετέχουν στον εν λόγω βραχυπρόθεσμο δανεισμό, ούτε που διοχετεύτηκε η ρευστότητα που προκλήθηκε από τις ανωτέρω πράξεις. ………… µε το 59488/08.09.2016 έγγραφο της 7ης Υπηρεσίας του Ελεγκτικού Συνεδρίου προς τον Ο∆∆ΗΧ, ζητήθηκε αναλυτική κατάσταση των φορέων που συµµετέχουν στο «κοινό κεφάλαιο» και επομένως στο βραχυπρόθεσμο δανεισμό, αλλά µε την 1648/13-09-2016 απαντητική του επιστολή ο Ο∆∆ΗΧ δεν παρείχε επαρκή πληροφόρηση.»


Ωραία, δηλαδή το ίδιο το ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ δεν ξέρει που πήγαν τα 675.088.655.321,21€!!!

 Εν συνεχεία παρατηρούμε για το 2017 τα κρατικά ελλείμματα μειώνονται, ενώ το δημόσιο χρέος αυξάνεται !!!! 


Προϋπολογισμός 2017! 




ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4444 ΦΕΚ Α΄ 234/14.12.2016


Το τρικ του Κρατικού Προϋπολογισμού που πλέον βγάζει μάτι...!!!!


Η συνταγή είναι γνωστή από το πρόσφατο παρελθόν.


Τα πιστωτικά έσοδα είναι δάνεια....




Δηλαδή, τα πιστωτικά έσοδα είναι κρατικός δανεισμός, που αθροίζονται στο δημόσιο χρέος, προκαλώντας την διαχρονική ανοδική του τάση. 

Έτσι με αυτή την δόλια πολιτική στρατηγική θα περάσουν στα χέρια των ξένων όλες οι περιουσίες του κράτους και των πολιτών της Ελλάδος.



Tο iokh.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish δεν θα δημοσιεύονται ενώ το iokh.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δημοσίευση σχολίου

Blogger